Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آبتین حیدرزاده رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به تمدید ثبت‌نام آزمون دستیار تخصصی اظهار کرد: مهلت ثبت نام و ویرایش در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تمدید شده است.

وی افزود: با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان متقاضی ثبت نام در چهل وهفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی، سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از دوشنبه ۳۰ دی فعال شده است و سایت تا یکشنبه ۶ بهمن ۹۸ برای ثبت نام و ویرایش فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرزاده یادآور شد: داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده اند می‌توانند تا ۶ بهمن ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در این آزمون ثبت نام کنند. همچنین داوطلبانی که پیش از این نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند می توانند در این فرصت نسبت به ویرایش مدارک اقدام کنند.

به گزارش مهر، آزمون کتبی این دوره آزمون دستیاری پزشکی، پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندرعباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهید صدوقی یزد و شهر تهران برگزار می‌شود.

پیش از این دو بازه زمانی ۲ تا ۹ دی و ۱۴ تا ۱۶ دی ماه مهلت برای ثبت‌نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی درنظر گرفته شده بود.

انتهای پیام/

31 / 31 رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی آبتین حیدرزاده آزمون دستیاری پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دستیاری پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شرکت کنندگان نوبت‌های اول و دوم آزمون سراسری می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تایید کنند. در این مرحله، دانش آموزان سال تحصیلی جاری صرفا می‌توانند مشخصات هویتی خود را بررسی و تایید کنند. ثبت‌نام آزمون‌های نهایی نوبت خرداد ۱۴۰۳ برای ایجاد و یا ترمیم سابقه تحصیلی پس از مشاهده و تایید سوابق تحصیلی فعال خواهد شد.
گفتنی است پیش از این محسن زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش گفته بود: تاکنون بیش از ۱۰۰هزار داوطلب به سامانه مشاهده و تایید سوابق تحصیلی مراجعه کرده‌اند که حدود ۶۰۰ نفر اعلام مغایرت و مابقی سوابق خود را تایید کرده‌اند. زارعی با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری ۱۴۰۳ افزود: ۵۰ درصد آزمون سراسری از سابقه
تحصیلی در پایه دوازدهم محاسبه می‌شود که شامل تاثیر نمرات دروس عمومی و اختصاصی است که از طریق آزمون نهایی خرداد سال جاری تولید می‌شود. زارعی گفت: داوطلبانی که پیش‌تر از سال ۱۴۰۲ فارغ التحصیل شده‌اند نیز همه آزمون‌های نهایی آنها به عنوان سابقه تحصیلی لحاظ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل