Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو عزیزی روز سه شنبه با تاکید بر ضرورت گسترش همکاری‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه با دستگاه‌های اجرایی استان در راستای کمک به رفع مشکلات و چالش‌ها افزود:در سالجاری به منظور تقویت طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی، تعداد ۱۶ طرح پژوهشی و تحقیقاتی مشترک دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی استان، تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: دانشگاه لرستان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف پژوهشی و تحقیقاتی بالایی است و خوشبختانه، قراردادهای خوبی با سایر دستگاه‌های اجرایی استان منعقد شده که در راستای بسط هرچه بیشتر نقش دانشگاهیان در رفع مشکلات استانی است.

عزیزی بیان کرد: طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی و برونگرا در همکاری مشترک دانشگاه با بخش‌های اجرایی و خصوصی استان، باید تقویت و افزایش یابند.

عزیزی گفت: در این راستا تلاش می شودکه دانشگاه، نقش یک مشاور علمی کارآمد و اثرگذار را برای دستگاه‌های اجرایی در راستای کمک به رفع مشکلات، ایفا کند.

رییس دانشگاه لرستان گفت:انجام پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی کاربردی از جمله مباحث مهمی است که در سیاست‌های تشویقی و ارتقایی علمی و آموزشی، لحاظ شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 دستگاه های اجرایی دستگاه های اجرایی استان دانشگاه همکاری تحقیقاتی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای تدابیر و رهنمود‌های سردار فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

سردار یحیی الهی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مالخر خبر داد.

سردار الهی کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر (شوتی) و ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتادین متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تقیب مراجع قضایی و انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان