Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: جشنواره مجازی «کودکانه فهما» با شعار «کودکان آینده سازان انقلاب» به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برای روایت انقلاب به زبان کودکان برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشنواره مجازی «کودکانه فهما» با شعار «کودکان آینده سازان انقلاب» به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برای روایت انقلاب به زبان کودکان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این جشنواره در قالب سرود، شعر، نمایش، قصه گویی، نقاشی، خوشنویسی و نقالی و پرده خوانی برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط جشنواره می توانند به سامانه بچه های مساجد به نشانی اینترنتی www.bachehayemasajed.ir مراجعه کنند.

 

سقاء با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه گروه سنی 7 تا 12 سال است، عنوان کرد: شرکت کنندگان آثار خود را تا 30 بهمن ماه به سامانه بچه های مسجد ارسال کنند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: کودکان به عنوان آینده سازان این انقلاب هستند و آشنایی آنها با ابعاد مختلف انقلاب و پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب از مهمترین اهداف این جشنواره است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان داشت: جامعه هدف این جشنواره نه فقط کانون های مساجد بلکه برای کل جامعه است و امیدواریم شاهد مشارکت بسیار خوبی باشیم.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی شهادت سردار سلیمانی رویداد ملی فهما کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام الله دهه فجر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان

دریافت 5 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاخانه سیار در فرهنگسرای ولایت در منطقه خضر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

کد خبر 6093037

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی