Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر مرتضایی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت وجود باغ‌ها در محدوده شهری کاشان ابراز داشت: این باغ‌ها و فضای سبز موجود در کاشان تنها راه تنفس کاشان هستند و باید توسط مردم و همچنین سعی و تلاش دستگاه های ذی‌ربط حفظ شوند.

وی با بیان اینکه به منظور حفظ باغ‌های خارج از محدوده شهری با ساخت و سازهای غیرمجاز در این باغات برخورد می شود، اظهار داشت: رسیدگی به این تخلفات و همچنین تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت مورد انتظار مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کاشان با بیان اینکه برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در همان روزهای شروع عملیات لازم و ضروری است، تصریح کرد: در صورتی که ساختمانی بنا شود و قرار باشد بعد از آن با آن ساخت و ساز برخورد شود به دلیل اسکان افراد ممکن است اجرای حکم تبعات به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به تخلف برخی در استفاده غیرمجاز و بیش از حد منابع آبی دشت بحرانی کاشان خاطرنشان کرد: با این افراد که بدون توجه به معیارهای موجود و به‌صورت غیرقانونی از منابع آبی استفاده کنند برخورد جدی و قاطع می شود.

مرتضایی با بیان اینکه برخی از متخلفین به اهمال در اجرای قانون امید دارند، اذعان داشت: لازم است تمامی دستگاه های اجرایی در حفظ باغات و اراضی کشاورزی اهتمام جدی داشته باشند.

وی گسترش شهرها و توسعه شهرنشینی را از جمله دلائل نابودی باغات و مزارع کشاورزی دانست و تاکید کرد: تغییر کاربری این اراضی باعث شده است تا چهره و ظاهر شهر هم دچار تغییرات منفی شود.

فرماندار کاشان همچنین با اشاره لزوم حفظ سرمایه عظیم خاک در سطح شهرستان افزود: یکی از مهمترین پیامدهای فرسایش خاک خطر سیلاب های فصلی است که شهر و شهروندان کاشانی را تهدید می کند و به این دلیل لازم است تا علاوه بر دستگاه های اجرایی مردم نیز با انجام اقدامات لازم همانند درختکاری و توسعه فضای سبز از فرسایش خاک به خصوص در حومه شهر جلوگیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید طرح های عملی برای صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی اجرایی شود، بیان داشت: یکی از مهمترین راهکارها به این منظور اعطای تسهیلات به کشاورزان برای توسعه آبیاری قطره ای و استفاده از تکنولوژی روز دنیا است که در این راستا همکاری شبکه بانکی را طلب می کند.

کد خبر 4831365

منبع: مهر

کلیدواژه: باغات بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان شهرکرد سردار سلیمانی بوشهر ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش

به گزارش خبرآنلاین از مهر، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده چای دبش نیز تاکید کرد: از همان ابتدا پرونده‌ای قضایی تشکیل و بازپرس پرونده تحقیقات کاملی را انجام داد و برخی افراد از جمله صاحب اصلی چای دبش بازداشت شد و برخی با قرارهای لازم صادر شدند و پرونده پس از طی مراحل در حال صدور قرار نهایی بود که جرم جدیدی کشف شد، تعدادی مهر مربوط به شرکت های داخلی و خارجی در محلی کشف شد که تحقیقات در حال انجام است و به دلیل اینکه موضوع جدیدی است که لازم بود در این زمینه نیز تحقیقات لازم از متهمان صورت گیرد به محض تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم می‌شود و پرونده به دادگاه ارسال می‌شود.

جهانگیر تاکید کرد: دستگاه قضایی درباره پرونده‌های مطرح شده تحت هیچ فشاری نیست و رسیدگی به این پرونده‌ها مانند دیگر پرونده‌ها در دستور کار است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901315

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان