Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سفیران جدید جمهوری اسلامی ایران در بلژیک، سوئد، نروژ، دانمارک، بلاروس، ارمنستان، صربستان، آفریقای جنوبی، نیجریه، قرقیزستان، سریلانکا، موریتانی و کرواسی روز سه شنبه و پیش از عزیمت به محل ماموریت خود با رییس جمهور دیدار و گفت و گو کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار برای سفرای جدید کشورمان آرزوی موفقیت کرد و از آنان خواست ضمن معرفی توانمندی‌های کشورمان به سرمایه‌گذاران و بخش‌های خصوصی و دولتی محل ماموریت خود، بیش از پیش برای توسعه، تقویت و تحکیم روابط و مناسبات همه جانبه با دیگر کشورها تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس‌جمهوری همچنین بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و کمک سفرای جمهوری اسلامی ایران به تقویت فعالیت بخش خصوصی و تجارت با سایر کشورها و همچنین گسترش همکاریهای فرهنگی، علمی و فناورانه تاکید کرد.

"افسانه نادی پور" سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک و "غلامحسین دهقانی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلژیک، “احمد معصومی فر" سفیرجمهوری اسلامی ایران در سوئد، "علیرضا یوسفی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در نروژ، "سعید یاری" سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس، "عباس بدخشان ظهوری" سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، "رشید حسن پور بائی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در صربستان، "مهدی آقا جعفری" سفیر جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی، "محمد علی بک" سفیر جمهوری اسلامی ایران در نیجریه،  "سعید خرازی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان، "هاشم اشجع زاده" سفیر جمهوری اسلامی ایران در سریلانکا، "امیرعلی امام جمعه شهیدی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در موریتانی و "پرویز اسماعیلی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در کرواسی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت روابط ایران با کشورهای محل ماموریت خود در زمینه‌های مختلف، بر تلاش و جدیت در راستای توسعه مناسبات اقتصادی و همکاری‌های همه جانبه ایران با دیگر کشورها تاکید کردند.

برچسب‌ها نروژ بلژیک سوئد قرقیزستان آفریقای جنوبی نیجریه سریلانکا حسن روحانی موریتانی صربستان دانمارک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نروژ بلژیک سوئد قرقیزستان آفریقای جنوبی نیجریه سریلانکا حسن روحانی موریتانی صربستان دانمارک حسن روحانی نروژ بلژیک سوئد قرقیزستان آفریقای جنوبی نیجریه سریلانکا حسن روحانی موریتانی صربستان دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو که به منظور شرکت در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا به تهران سفر کرده است، با «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد.

مرتضوی در این دیدار به تشریح مهمترین ظرفیت‌های صادرات محور جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌های دو کشور پرداخت.

وزیر کار با اشاره به امضای ۸ یادداشت تفاهم همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و بورکینافاسو در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزشی بر تسریع در اجرای این برنامه‌ها تاکید کرد.

مرتضوی از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با بورکینافاسو را عهده دار است.

کد خبر 6089617

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است