Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونی استوکس تصویری جالب را از خود به اشتراک گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرانجام آنتونی استوکس بعد از مشکلاتی که برای گذرنامه او به وجود آمد و سپس تهیه بلیت از سوی باشگاه پرسپولیس، صبح امروز به دبی رسید. امروز نمایندگان باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه و خود این بازیکن مذاکرات را نهایی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد استوکس در صورت امضا ۶ماهه است.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آنتونی استوکس آنتونی استوکس پرسپولیس نقل و انتقالات محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر که جدایی پر ماجرایی در تابستان ۱۴۰۲ از پرسپولیس به مقصد سپاهان داشت، در نیم فصل دوباره پرسپولیسی شد و درحالی‌که بعضی از هواداران همچنان از او دلخوری داشتند اما مهاجم جنوبی با گل‌هایش هر هفته کدورت‌ها را کمرنگ کرد.

عیسی آل‌کثیر در این مدت در هشت بازی لیگ و دو بازی جام حذفی برای پرسپولیس هفت گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن فصل سرخ‌ها به حساب می‌آید.

این مهاجم که در هفته‌های گذشته روی روند گلزنی بوده و در سه بازی متوالی مقابل ملوان، صنعت نفت و آلومینیوم ۴ گل زده حالا امیدوار به ادامه این روند مقابل تیم سابقش است.

پرسپولیس امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است.

دیگر خبرها

  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی