Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@02:21:11 GMT

پارک شهر فقط هفت شب در تماشاخانه ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۷۱۹۷

پارک شهر فقط هفت شب در تماشاخانه ایرانشهر

نمایش «پارک شهر»با طراحی و کارگردانی بهزاد خاکی‌نژاد فقط هفت شب در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، این شب ها با طراحی و کارگردانی بهزاد خاکی‌نژاد در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، برای خرید اینترنتی و خرید گروهی تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته است تا در مدت محدود اجرا، مخاطبان متفاوتی را میزبانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار تئاتر|نمایش «بوقلمون» در ایرانشهر تمدید شد

پارک شهر نمایشی است که بهزاد خاکی نژاد به صورت کارگاهی با دانشجویان و دانش آموختگان تئاتری بر اساس ایده اجرایی کار شده است. این نمایش سال گذشته با گروه دانشجویان متفاوت و طراحی داستانی دیگری در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد.

پارک شهر فقط تا 11 بهمن 98 روی صحنه سالن استاد سمندریان است.

بازیگران این نمایش عبارت‌اند از؛ بابک نوری، ادمون اوراحی، پرستو ایزدی‌پناه، سیما احمدی، مهتاب فرج‌نژاد، سمی مسلمی، نسیم علیپور، نیلوفر مهاریان، مرضیه دهقان‌پور، آزیتا ابریشمی‌موحد، زینب ابراهیمی، آیدا تفرشی، غزل حکیمی‌پور، سحر صالحی، تینا سماوات، مهسا اثنی‌عشری، روژینا می‌رسید، سوگل مقصودی، عسل زارع‌بیدمشکی، سحر سلحشور، زهرا میرزایی، آویشن نجفی.

در خلاصه این نمایش آمده است، یک تجربه کارگاهی تئاتر دانشگاهی است که بدون نمایشنامه و با تجربه شخصی بازیگران شکل گرفته و نیم نگاهی هم به فیلم کوتاه INSIDE داشته است. «پارک شهر» درباره مردی است که همه‌ زن‌های زندگی خود (مادر، همسر، معشوقه، دختر و خواهر) را ترک کرده، در تنهایی کارش به تیمارستان رسیده است و با تصویر ذهنی آن پنج زن زندگی می‌کند...

همچنین دانشجویان در تمام روزهای هفته می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی معتبر به گیشه تماشاخانه نسبت به خرید بلیت تخفیف‌دار اقدام کنند.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تماشاخانه ایرانشهر تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تماشاخانه ایرانشهر تئاتر تماشاخانه ایرانشهر نمایش تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.  

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روز‌های تمرین را پشت سرمی‌گذارد.  

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و...  همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.  

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهر‌های مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ده جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!
  • تن «سنگلج» می‌لرزد! + تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!+ تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد