Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@11:05:03 GMT

ثبت 9024 انبار در سامانه جامع انبارهای شهرستان رشت

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۷۳۲۲

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی‌زاده در جلسه پایش طرح ساماندهی جامع انبارهای شهرستان رشت با اشاره به مشکلات و شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم در پی جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور، اظهار داشت: باید ضمن نظارت و کنترل کافی بر انبارها، کالاها و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم به اندازه کافی در آن ها ذخیره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا باید توزیع کالا ها به صورت صحیح و عادلانه صورت پذیرد و نظارت و کنترل لازم در زمینه قیمت گذاری و عرضه کالا صورت پذیرد.

 فرماندار شهرستان رشت با اشاره به میزبانی استان گیلان از مسافران در ایام نوروز و سایر ایام سال، تصریح کرد:   به همین منظور نیاز است نظارت بر مسائل اقتصادی و مباحثی چون تامین عرضه و توزیع کالا، مسئله سوخت و حمل و نقل با جدیت بیشتر دنبال شود.

 مومنی زاده افزود: با همگرایی و هم افزایی و نظارت قوی تر و موثرتر می توانیم اهداف مذکور را محقق کنیم.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر لزوم ثبت همه انبارها در  طرح ملی سامانه جامع انبارها، گفت: تاکنون 9024 انبار در شهرستان رشت در سامانه انبارها ثبت شده است که انتظار داریم با اهتمام ادارات، این موضوع با پیگیری ویژه دنبال شود.

وی با اشاره به نقش ثبت اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری در فراهم آوردن امکان کنترل و نظارت بیشتر در روند توزیع کالا، تاکید کرد: با پیگیری لازم نیاز است همه انبارهای شهرستان  به صورت 100درصدی در سامانه جامع انبارها ثبت شوند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایام نوروز حمل و نقل فرماندار شهرستان کنترل و نظارت مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت:این کارگاه چه به منظور آشنایی و استفاده بهینه از سامانه جامع امور قرآنی با حضور مدیران موسسات قرآن و عترت استان برگزار شد. امین درخشان افزود: یکی از نکات برگزاری این کارگاه ساماندهی و بسط و گسترش نظام‌مند امورات قرآنی در استان بوده است به نوعی یک سامانه راهبر و پشتیبان برای موسسات قرآن و عترت می‌تواند گام و نقش بسزایی در این زمینه ایفا نماید. درخشان اظهار داشت:این چنین برنامه‌هایی می‌تواند شروع یک جریان سازی قرآنی در استان و به تبع آن کشور باشد و به نوعی رصد مسائل قرآنی در سطح کلان می‌تواند گام مهمی برای تحقق مسائل قرآنی و تصمیم‌گیری‌های کلان برای متولیان و مروجان امورات قرآنی درجامعه باشد. رئیس گروه قرآن و عترت هم گفت: در این کارگاه ضمن اشاره به اینکه سامانه حمد می‌تواند چتر مناسبی برای افراد قرآنی باشد و از این طریق بیمه فعالان قرآنی، ساماندهی کلاس‌های قرآن، ارائه تسهیلات، بهره‌مندی اتحادیه‌هاو تشکل‌های قرآنی و همچنین هیئت‌های رسیدگی به صدور مجوز‌های قرآنی می‌تواند نقطه قوتی برای متولیان وجامعه قرآنی باشد. مصلحی افزود :تقویت و هدایت فعالیت‌های موسسات قرآن عترت سراسر کشور منوط به توجه ویژه مسئولان و در ادامه مدیران موسسات قرآن و عترت سراسر کشور به این سانه می‌باشد.  درپایان مدیران موسسات به بیان مشکلات خود در سامانه حمد اشاره کردند.

دیگر خبرها

  • بخشنامه جدید وزارت صمت برای طلافروشان
  • تسهیلات جدید مالیاتی برای طلافروشان + سند
  • طلافروشان، معترضان همیشگی شفافیت
  • صنایع شیمیایی، معدنی و ماشین‌آلات باید شناسه کالا بگیرند
  • راهنمای جامع ارسال کالا از چین به ایران
  • کشف رمز از جنگ زرگری | چرا طلا فروشان، کرکره‌ شان را پایین کشیده‌ اند؟
  • تفاوت ثبت اطلاعات توسط صنف طلافروشان با سایر اصناف در سامانه جامع تجارت
  • شهرستان دیر فاقد انبار تجهیزات پشتیبانی امدادی هلال احمر است
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج