Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آمریکا بداند اگر اقدامی علیه ایران انجام دهد، پایگاه هایش در هر نقطه از منطقه در تیررس ایران است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح سه شنبه در هفتمین جلسه شورای اداری استان مرکزی در سال ۹۸ که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، با اشاره به اتفاقات هفته های اخیر بیان کرد: کشور ما هفته های حساس، تاریخی، سرنوشت ساز و افتخارآمیزی را پشت سر گذاشت، هر چند ضایعات تلخی چون شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراین را تجربه کردیم که فراموش شدنی نیست و باید پیشگیری و پیگیری لازم در این راستا صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این شهادت چهره کریه امریکا، انگلیس و اسرائیل و از طرفی چهره مظلوم ایران، جبهه مقاومت و ملت را نمایش گذاشت و امیدواریم که جوانان انتقام این خون را دشمنان بگیرند و شر امریکا و اسرائیل از سر منطقه کم شود.

امام جمعه اراک با اشاره به نماز جمعه هفته قبل تهران به امامت رهبر معظم انقلاب که برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین بود، افزود: این نماز جمعه در واقع یک رفراندوم وفاداری به رهبری، جمهوری اسلامی، وحدت ملی، انسجام و ... بود. این نماز جمعه، اقدام موشکی به پایگاه های امریکا در عراق و حضور میلیونی مردم در ۴ روز تشییع پیکر شهدای مقاومت هر کدام یک ایام الله است و افرادی که می خواستند از حادثه سقوط هواپیما سوءاستفاده کنند تودهانی خوردند.

وی تصریح کرد: امریکا بداند اگر اقدامی علیه ایران انجام دهد، جمهوری اسلامی عاجز نیست، قدرت داریم و پایگاه های امریکا در هر جایی از منطقه که باشد در تیررس ماست. امید است که سیلی محکمتری به صورت امریکا زده شود. این شهادت آغاز راه است و تاریخ همه چیز را ثبت می کند.

دری نجف آبادی با اشاره به دو ماه پایانی سال و انتخابات پیش رو بیان کرد: هیات اجرایی و نظارت استان کار خود را انجام دادند و امید است که شورای نگهبان نیز با نظر خود انتخاباتی پر شور را رقم بزند و همه جناح ها در مجلس آینده که برآیند جمهوری اسلامی است حاضر باشند و تصمیمات حکیمانه بگیرند.

وی گفت: به هرحال امیدواریم برای انتخابات مجلس آماده باشیم و شورای نگهبان نیز با سعه صدر عمل کند و مصلحت نظام و ملت را مورد توجه قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه باید به جای تبلیغ منفی علیه هم، همه جامعه را به حضوری فعال، دلسوزانه و مسئولانه و حداکثری تشویق کنیم، ما مجلسی برآمده از رای ۸۰ میلیون نفر می خواهیم. هیات نظارت در استان مرکزی عملکرد نسبتا خوبی داشت و امید است که شورای نگهبان هم حکیمانه نظر بدهد و یک حماسه و یوم الله دیگری به نام انتخابات رقم بخورد.

وی به دهه مبارک فجر، چهلمین روز شهادت شهدای مقاومت و ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: مبادا دشمن فکر کند مردم ما دلسرد شده اند، در این روزهای پیش رو باید ارتباطات با مردم را تقویت کرد و استان مرکزی می تواند استانی پیشرو در این امر باشد، خوشبختانه استان مرکزی در حوادث آبانماه و دیماه اتفاق خاصی را شاهد نبود که این امر حاصل مراقبت و هوشیاری مردم و مسئولان بود.

دی نجف آبادی خواستار تدبیر برای بازار شب عید تا ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ و مدیریت قیمت ها و امنیت و انتظامات ماه های آخر سال تا پایان نوروز شد و گفت: امروز یکی از قدرت های اقتصادی جهان به نام چین با جمعیت میلیاردی به غیر از تعطیلات پایان هفته تنها ۳ روز تعطیل در تقویم خود دارد. ما نیز می توانیم تعداد تعطیلات را در تقویم کشور به حداقل برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي اداري سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انتخابات مجلس یازدهم استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام روند نزولی نرخ تورم

آخرین آمارهای بانک مرکزی نشان می‌دهد رشد حجم پول به عنوان شاخص سنجش انتظارات تورمی، در زمستان ۱۴۰۲ به کمترین رقم از خرداد ۹۷ تا کنون رسیده است.

به گزارش مشرق، آمارهای بانک مرکزی از شاخص های پولی حاکی از آن است که رشد حجم پول در زمستان سال گذشته به کمتر از ۲۵ درصد رسید.

شاخص رشد حجم پول، یکی از معیارهای سنجش انتظارات تورمی در جامعه به شمار می‌رود. در شرایطی که جامعه انتظار افزایش تورم را داشته باشد، افراد با هجوم به بازار دارایی‌ها و خرید کالاهای سرمایه‌ای نظیر طلا، ارز و ...، تلاش می‌کنند سرمایه‌های خود را از تورم حفظ کنند. این اقدام با تبدیل شبه پول به پول، باعث افزایش سریع حجم پول می‌شود و سهم پول به عنوان بخش سیال نقدینگی را افزایش می‌دهد.

بالا رفتن نرخ رشد حجم پول به معنی رشد تقاضا و در نتیجه رشد تورم از ناحیه افزایش تقاضاست؛ بر همین اساس، کاهش نرخ رشد حجم پول، به معنای فروکش کردن انتظارات تورمی و حاکم شدن چشم انداز مثبت از روند نزولی تورم در ماه‌های پیش رو است.

اجرای سیاست تثبیت اقتصادی توسط بانک مرکزی طی حدود ۱۵ ماه گذشته، باعث شده بازار ارز و دیگر بازارهای دارایی ثبات بیشتری را نسبت به پیش از اجرای این سیاست تجربه کنند. محمدرضا فرزین از زمان ورود به بانک مرکزی، با معرفی و اجرای سیاست تثبیت، «پیش‌بینی‌پذیر کردن شاخص‌ها» را هدف خود از اجرای سیاست تثبیت اعلام کرد.

تورم نقطه به نقطه در آستانه بازگشت به کانال ۲۰ درصدی

آخرین گزارش‌های مراجع آماری هم نشان می‌دهد نرخ تورم در فروردین در ادامه روند ماه‌های اخیر نزولی بوده است.

در همین رابطه مرکز آمار از بازگشت تورم سالانه به کانال ۳۰ درصد خبر داد و اعلام کرد نرخ تورم سالانه در فروردین امسال به ۳۸.۸ درصد کاهش یافته است.

طبق اعلام مرکز آمار، تورم نقطه به نقطه هم در فروردین امسال به ۳۰.۹ درصد کاهش یافت و در آستانه بازگشت به کانال ۲۰ درصدی است. بانک مرکزی هم به تازگی از کاهش تورم نقطه به نقطه مصرف کننده به کمتر از ۳۵ درصد خبر داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • رشید:۲۴۰جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • سرگیجه با آمار تورم
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • واکنش همتی به اعلام نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین از سوی بانک مرکزی
  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد