Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:13:55 GMT

خرید تضمینی گوشت مرغ در آذربایجان‌ شرقی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۷۵۹۵

خرید تضمینی گوشت مرغ در آذربایجان‌ شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم صدیقیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه هیچ محدودیتی در خرید گوشت مرغ در استان وجود ندارد، اظهار کرد: طرح خرید تضمینی گوشت مرغ همچنان تا به تعادل رسیدن قیمت بازار ادامه دارد.

وی از ادامه روند خرید و ذخیره سازی مرغ منجمد تا تثبیت قیمت مرغ زنده در بازار خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی در انعقاد قرارداد تحویل مرغ منجمد سایز ۱۲۰۰ گرم تا ۱۸۰۰ گرم از مرغداران، اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و زنجیره‌های تولید مرغ به شرکت پشتیبانی امور دام وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای جلوگیری از کاهش غیرمتعارف قیمت گوشت مرغ و پیشگیری از ضرر و زیان مرغداران استان ناشی از این کاهش قیمت، خرید تضمینی گوشت مرغ از مدت‌ها قبل آغاز شده است، افزود: تولیدکنندگان گوشت مرغ می‌توانند برای انعقاد قرارداد به طور مستقیم و یا از طریق اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و یا زنجیره‌های تولید مرغ به اداره کل پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

صدیقیان گفت: براساس دستورالعمل‌های مربوط، قیمت خرید هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد استحصالی آماده طبخ تحویل در سردخانه ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان است.

کد خبر 4831423

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت پشتیبانی امور دام گوشت مرغ خرید تضمینی بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان شهرکرد سردار سلیمانی بوشهر ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران