Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: غالب مشکلات مردم مسائل معیشتی و اشتغال جوانان است و در استان از تمام ظرفیت دولت برای رفع مسائل و مشکلات مردم استفاده می‌کنیم.

«قاسم سلیمانی دشتکی» امروز در حاشیه دیدار جمعی از شهروندان ایلامی بر لزوم رسیدگی به کار مردم در شرایط امروز کشور تاکید و اظهار کرد: در شرایط کنونی که  دشمن تمام توان خود برای تحت فشار قرار دادن مردم و کشور در اثر تحریم های ظالمانه به کار بسته است می طلبد در این اوضاع و احوالات هوای مردم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این دیدارها مردم به صورت مستقیم و بی‌واسطه گلایه‌ها و مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان می‌گذارند و به تناسب مدیران مربوطه نیز پاسخگو خواهند شد.

سلیمانی تصریح کرد: غالب مشکلات مردم مسائل معیشتی و اشتغال جوانان است و در استان از تمام ظرفیت دولت برای رفع مسائل و مشکلات مردم استفاده می‌کنیم.

سلیمانی دشتکی با اشاره به این که در جهت توسعه استان اقدامات بسیار خوبی انجام شده و اقدامات بزرگ‌تری در دست اقدام است، تصریح کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری پیگیری‌های فراوانی صورت گرفته و منتج به سرمایه‌گذاری‌های بزرگی در استان شده که امیدواریم با به سر انجام رسیدن آنها تحول خوبی در توسعه و اشتغال استان ایجاد شود.

در این دیدار که مجموعه مسئولان مرتبط استان نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات حدود ۳۰ نفر از شهروندان بررسی و تصمیمات مقتضی برای رفع مشکلات آنان اتخاذ شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردهای سمت چپ سر نشانه چیست؟

دلایل متعددی برای درد سر در سمت چپ وجود دارد. درک علل احتمالی و درمان آن‌ها ممکن است به فرد کمک کند درد را مدیریت کند و بداند چه زمانی باید به دنبال درمان تخصصی باشد.

به گزارش خبرآنلاین، حدود ۵۰ درصد از بزرگسالان در سراسر جهان به سردرد مبتلا هستند. برخی از سردرد‌ها جزئی هستند و با درمان خانگی برطرف می‌شوند، اما برخی شدیدتر هستند و نیاز به مراقبت‌های پزشکی دارند.

اگر سردرد با تاری دید، حالت تهوع یا هر علامت دیگری همراه باشد، یا اگر در طول سردرد، ضعف در یک طرف بدن یا گیجی به سراغتان آمد، باید به پزشک مراجعه کنید. این مطلب به بررسی علائم، علل و درمان سردرد در سمت چپ می‌پردازد.

سردرد‌ها دلایل متعددی دارند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

میگرن، سردرد‌های تنشی، سردرد‌های خوشه‌ای، آسیب دیدگی، بیماری‌های التهابی، مشکلات مربوط به رگ‌های خونی، استفاده بیش از حد از دارو‌ها و سینوزیت.

میگرن

درد سمت چپ سر می‌تواند ناشی از میگرن باشد. سردرد میگرنی معمولاً از اطراف چشم یا گیجگاه شروع شده و سپس به بقیه بخش‌های سر سرایت می‌کند. در حال حاضر علت اصلی میگرن کاملاً مشخص نیست. بر اساس شواهد احتمالی، علت آن مربوط به عملکرد مغز و افزایش حساسیت اعصاب یا عروق خونی اطراف مغز است.

سردرد‌های تنشی

سردرد تنشی، درد شدید و فشرده‌ای است که از پشت چشم شروع شده و در سراسر پیشانی یا پشت سر منتشر می‌شود. این نوع از سردرد‌ها می‌توانند در یک طرف سر ایجاد شوند، بنابراین می‌توان آن‌ها را از دلایل درد سمت چپ سر به شمار آورد. دلیل اصلی سردرد‌های تنشی ناشی از تنش عضلانی است. شدت سردرد‌های تنشی معمولاً کمتر از میگرن است، اما همچنان آزار دهنده محسوب می‌شوند.

سردرد‌های خوشه‌ای

یکی دیگر از علل ایجاد درد در سمت چپ سر می‌تواند سردرد خوشه‌ای باشد. سردرد‌های خوشه‌ای بسیار دردناک هستند و بارزترین نشانه آنها، بروز درد در یک طرف سر است. سردرد‌های خوشه‌ای اغلب در بهار و پاییز اتفاق می‌افتند و برای همین بسیاری از افراد این درد را با سردرد‌های آلرژیک اشتباه می‌گیرند.

مشکلات زمینه‌ای

گاهی درد در سمت چپ سر به علت وجود یک بیماری و مشکل زمینه‌ای ایجاد می‌شود و می‌تواند علل جدی داشته باشد؛ مانند آسیب دیدگی، بیماری‌های التهابی و مشکلات مربوط به رگ‌های خونی.

درمان و پیشگیری درد در سمت چپ سر

اغلب سردرد‌ها با دارو‌های مسکن مانند ایبوپروفن و آسپرین قابل درمان هستند. اگر درد شما مربوط به میگرن یا مشکلات تنشی شدید باشد، پزشک مسکن‌های قوی‌تری برایتان تجویز خواهد کرد.

تغییر در سبک زندگی نیز می‌تواند به کاهش سردرد کمک کنند. برخی از این این تغییرات مهم عبارتند از:

اجتناب از مصرف مواد غذایی محرک: از مصرف مواد غذایی مانند کافئین، الکل و پنیر که میگرن را تشدید می‌کنند، پرهیز کنید.
انجام مدیتیشن: یوگا یا سایر روش‌های مدیتیشن، آرامش بدن و ذهن را افزایش می‌دهند. مدیتیشن می‌تواند تنش عضلانی را کاهش داده و باعث کمتر شدن سردرد‌های تنشی و میگرنی که منشأ استرسی دارند، شود.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • دردهای سمت چپ سر نشانه چیست؟