Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:59:08 GMT

«یوسف بن‌علوی» با ظریف دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۷۷۳۵

«یوسف بن‌علوی» با ظریف دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «یوسف بن‌علوی» وزیر امور خارجه عمان که پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) وارد تهران شد، دقایقی پیش با حضور در مرکز شهید سلیمانی (مرکز مطالعات سیاسی و بین‌الملل وزارت امور خارجه) با محمدجواد ظریف دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دو طرف در خصوص مسائل مختلف رایزنی کردند.

گفتنی است،  سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توئیتر و در واکنش به سفر «یوسف بن‌علوی» وزیر امور خارجه عمان به ایران نوشت: آقای یوسف بن علوی در چارچوب رایزنی‌های مستمر میان مقامات دو کشور دقایقی پیش وارد تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه عمان همچنین ۱۷ دی و در جریان برگزاری مجمع گفتگوهای تهران به ایران سفر کرد و ضمن سخنرانی در این نشست، با همتای ایرانی خود دیدار داشت.

ظریف نیز ماه گذشته دو بار به مسقط سفر کرده بود.

کد خبر 4831611 محسن احدی

منبع: مهر

کلیدواژه: یوسف بن علوی سید عباس موسوی سردار سلیمانی مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا شورای نگهبان انتخابات 98 ایران حسن روحانی سپاه پاسداران امیرعلی حاجی زاده سقوط هواپیمای اوکراینی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی درخصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی در این تماس، آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است