Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:23:44 GMT

سه نفر در حوادث رانندگی استان مرکزی جان باختند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۷۸۰۶

سه نفر در حوادث رانندگی استان مرکزی جان باختند

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ«ایرج کهریزی» افزود: در جریان یکی از این حوادث که شامگاه دوشنبه رخ داد، یک دستگاه موتورسیکلت با  خودروی پارک شده در حاشیه یکی از خیابان‌های  اراک برخورد کرد که بر اثر آن راکب موتورسیکلت جان باخت. 

وی اظهار داشت: در حادثه دیگری یک دستگاه کامیون بنز در کیلومتر ۳۳ محور زرندیه - بویین زهرا  واژگون شد که راننده این خودروی سنگین بر اثر شدت جراحات وارده در محل وقوع حادثه فوت کرد و سرنشین آن که مجروح شده بود برای پیگیری درمانی راهی بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون بیان شده است.
این مقام انتظامی یادآور شد: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ نیز در شبانه روز اخیر در کیلومتر۴۴ محور قدیم ساوه - تهران با خودروی پژو پارس برخورد کرد که راننده خودروی پژو پارس بر اثر شدت جراحات وارده در محل وقوع حادثه جان سپرد و راننده خودروی پژو ۴۰۵ و سرنشین آن مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
سرهنگ کهریزی اظهار داشت: بر اساس اعلام کارشناس تصادفات پلیس‌راه رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده خودروی پژو ۴۰۵ علت وقوع  این حادثه بوده است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

اخطار مهر و موم ۱۶ باشگاه ورزشی بدون مجوز در اراک

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان مرکزی در راستای اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی، ۱۶ باشگاه ورزشی فاقد مجوز اخطار مهر و موم گرفتند.

«جعفر پرویزی» افزود: این مراکز ورزشی هم زنانه و هم مردانه هستند که باید در راستای شناسنامه‌دار شدن اقدام کنند وگرنه از فعالیت آنان جلوگیری می‌شود.

برچسب‌ها استان مرکزی تصادفات جاده ای پلیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی تصادفات جاده ای پلیس استان مرکزی تصادفات جاده ای پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد

حوالی ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز، تعدادی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تماس گرفته و از وقوع تصادف شدید رانندگی در مسیر شرق به غرب بلوار ارتش، روبه‌روی شهرک کوثر اطلاع‌رسانی کردند.

به گزارش ایسنا، درپی این حادثه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۱ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۰ به محل اعزام کرد و هنگام حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری دنا به شدت با یک دستگاه میکسر برخورد کرده و سرنشین خودرو دنا در داخل اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.

شدت این تصادف به حدی بود که کابین سواری دنا کاملا مچاله شده بود. در این شرایط آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع برق خودرو با استفاده از تجهیزات مخصوص، فرد محبوس شده را از داخل خودرو خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

در ادامه عوامل آتش‌نشانی با کمک ماموران پلیس راهور اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و پس از انتقال خودرو به حاشیه مسیر و محلی امن به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

کابین خودرو پس از تصادف

دیگر خبرها

  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • فیلم/دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است