Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:28:47 GMT

مجوز تاسیس صندوق‌ پژوهش و فناوری صنعت نفت صادر شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۷۸۶۷

مجوز تاسیس صندوق‌ پژوهش و فناوری صنعت نفت صادر شد

 به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، چهل و پنجمین جلسه کارگروه صندوق‌های پژوهش وفناوری به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دبیری علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و با حضور اکثریت اعضا در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، در ابتدای نشست گزارش اقدامات و عملکرد دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری در دو ماه گذشته ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست اعضای کارگروه با تغییر سهامداران صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان خوزستان موافقت کردند.

با تصویب چهل و پنجمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت نفت و صندوق پژوهش و فناوری استان گلستان صادر شد.

پیش از این بیژن زنگنه وزیر نفت، در آذرماه خبر راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت را با ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه تعریف شده و سهامداران آن اعلام کرده بود که در صورت موافقت کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری این صندوق کار خود را آغاز خواهد کرد.

با راه‌اندازی این صندوق امکان اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی فراهم می شود. 

برچسب‌ها صندوق نوآوری و شکوفایی صنعت نفت ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی صنعت نفت ایران منصور غلامی بیژن زنگنه صندوق نوآوری و شکوفایی صنعت نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژوهش و بومی سازی رویکرد اصلی شرکت ملی حفاری ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بیگ زاده در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با اشاره به اینکه توجه به بومی سازی و امور پژوهشی برای شرکت ملی حفاری ایران بسیار اهمیت دارد بیان کرد : با تلاش دانش بنیان ها و به همت متخصصان داخلی تاکنون ٢٤ هزار قطعه در این مجموعه بومی سازی شده است.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران افزود: علاوه بر طراحی و ساخت قطعات ،  بومی سازی تجهیزات صنعت حفاری نیز از اولویت های شرکت ملی حفاری ایران است.

وی با بیان اینکه ما بیش از ٧٠ درصد نیازمندی شرکت ملی خفاری ایران را برطرف کردیم گفت : نمایشگاه صنعت نفت خوزستان و این نمایشگاه بزرگ مکمل هم و مکانی برای تبلور دستاورد‌هایی است که در طول یکسال برای یک مجموعه صنعتی انجام میشود.

بیگ زاده با اشاره به امضای دو تفاهم نامه با پژوهشگاه صنعت نفت و پارک علم و فناوری گفت : یک تفاهم نامه نیز با صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت انعقاد خواهیم کرد.

او تاکید کرد: متخخصصان ما در شرکت ملی حفاری ایران با ١٦٤ شرکت سازنده و دانش بنیان در حال فعالیت هستند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تا ٢٢ اردیبهشت در تهران دایر است.

دیگر خبرها

  • پژوهش و بومی سازی رویکرد اصلی شرکت ملی حفاری ایران
  • حمایت صندوق نوآوری از شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی
  • اینوتکس ۲۰۲۴ میزبان ۳ نوآوری ایرانی
  • خدمات صندوق توسعه فناوری‌های نوین توسعه یافت
  • رونمایی از بسته حمایتی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۳
  • پانزدهمین نشست کارگروه تغییر اقلیم وزارت نفت برگزار شد
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد