Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی اظهار کرد: ما روند اعتراض هموطنان را به طور مداوم رصد می‌کنیم.

وی افزود: برای ویرایش اطلاعات افرادی که پیش از این برای دریافت بسته معیشتی دولت ثبت نام کردند و همچنین نام نویسی خانوارهایی که در گذشته یارانه دریافت نمی‌کردند و اکنون متقاضی دریافت این بسته هستند فرصت مراجعه به سایت حمایت را تا ساعت ۲۴ امشب تمدید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی گفت: افرادی که تا ساعت ۲۴ امشب اقدام به ثبت نام کنند و طی بررسی‌ها مشخص شود مشمول دریافت کمک معیشت دولت هستند، ۱۰ بهمن ماه سه دوره پرداختی کمک معیشت به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه سامانه ثبت درخواست باز می‌ماند، گفت: افرادی که از فردا اقدام به ثبت درخواست خود کنند، اگر مشمول شناخته شوند، بسته معیشتی اسفند ماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

به نقل از تسنیم استقلال از ساعت 20:30 فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902980

دیگر خبرها

  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد