Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@12:49:38 GMT

مهران غفوریان از دوستی‌اش با حامد شاکرنژاد می‌گوید + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۸۰۳۸

مهران غفوریان از دوستی‌اش با حامد شاکرنژاد می‌گوید + فیلم

‍‍‍‍‍‍

مهران غفوریان در برنامه اعجوبه‌ها از دوستی خود با حامد شاکرنژاد سخن گفت. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، "اعجوبه‌ها" عنوان برنامه‌ای است که با اجرای مهران غفوریان شنبه‌ها و یکشنبه‌ها بعد از خبر 22 و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه‌ها ساعت 15:30، از شبکه سه سیما پخش و بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از سری‌برنامه‌های اعجوبه‌ها، دو نوجوان قرآنی میهمان شده بودند که مهران غفوریان در گفت‌وگو با آنها به دوستی خود با حامد شاکرنژاد اشاره کرد.

حامد شاکرنژاد در سال 1362 در شهر مقدّس مشهد چشم به جهان گشود. وی به‌عنوان نفر اول مسابقات بین‌‌المللی عربستان سال 1374 برگزیده شد. او از پنج سالگی قرائت قرآن را آغاز کرد. حضور او در محافل قرآنی و اجرای برنامه‌های متعدد، باعث شد زمانی که تنها 11 سال بیشتر نداشت به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی عربستان شرکت کند و  از بین 75 کشور، در رده سنی بزرگسالان، حائز رتبه اول این مسابقات شود.

او در سن 11 سالگی مشرّف به داخل خانه کعبه شد؛ زمانی که در مسابقات بین‌المللی عربستان رتبه اول را کسب می‌کند، از طرف پادشاه وقت عربستان یعنی ملک فهد دو جایزه دریافت می‌کند؛ یکی مادی و دیگری معنوی. جایزه معنوی‌اش اجازه ورود یک ساعته به داخل خانه خدا بود. او با کمک اساتید و تلاش و پشتکار فراوان و فراگیری علوم قرآنی، آشنایی با تجوید، آشنایی با وقف و ابتدا، آشنایی علمی با نغمات و الحان، توانست به‌عنوان قاری برجسته شیعه ایرانی، سبک خویش را در جهان اسلام به ثبت برساند.

ثبت‌نام پانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن آغاز شدقره‌شیخلو: تکلیف "طرح ملی حفظ قرآن" را مشخص می‌کنیم/ تلاش برای تحقق استانداردسازی مسابقات

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قرآن کریم تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرآن کریم تلویزیون قرآن کریم تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • عکس| چهره جدید مهران غفوریان در حال رفتن سر صحنه فیلمبرداری
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی