Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا از مسکو، «کاظم جلالی» و «رائیسا لوکوتسوا» در نشستی که در محل سفارت ایران در مسکو برگزار شد، موضوعات مربوط به همکاری‌ها میان سازمان هلال احمر ایران و صلیب سرخ روسیه را بررسی کردند.

در این دیدار زمینه تبادل اطلاعات و تجربه در مورد مدیریت و امداد رسانی بلایایی طبیعی و حوادث غیرمترقبه، برنامه‌های آموزشی مشترک برای داوطلبان امدادرسانی، آموزش‌های عمومی، کمک به کاهش خطرات بیماری‌های واگیر و عفونی، برگزاری مانورها مشترک امداد و نجات دوجانبه و منطقه ای، تهیه پیش نویس برنامه جامع همکاری و همچنین تاثیرات غیرانسانی تحریم‌های آمریکا بر دارو و درمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صلیب سرخ روسیه در ابتدای این دیدار ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، این حادثه را یک تراژدی خواند و تاکید کرد که ملت روسیه به شدت از این حادثه متاثر شده است.

وی همچنین سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی را به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.
کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه نیز ضمن قدردانی از همدردی رئیس سازمان صلیب سرخ روسیه، بر نزدیکی ملت دو کشور بویژه در روزهای سخت تاکید کرد.

برچسب‌ها کاظم جلالی روسیه سازمان صلیب سرخ جهانی جمعیت هلال احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاظم جلالی روسیه سازمان صلیب سرخ جهانی جمعیت هلال احمر کاظم جلالی روسیه سازمان صلیب سرخ جهانی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح پیش نویس ۵ قطعنامه در زمینه‌ همکاری صلیب سرخ و هلال احمر
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • گزارش سفیر ایران در روسیه به امیرعبداللهیان
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • قدردانی کاظم نظری از هنرمندان و اعضای انجمن هنرهای نمایشی کشور
  • ورود ۹۰۰ خودروی امدادی جدید به چرخه امداد و نجات
  • ایران عملکرد جنگ‌افزارهایش را مقابل سلاح‌های آمریکایی ارزیابی می‌کند!
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات