Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@17:12:06 GMT

گزارش وام اعطایی بانک رفاه در نه ماهه نخست سال

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۸۲۹۲

گزارش وام اعطایی بانک رفاه در نه ماهه نخست سال

پول نیوز -گزارش عملکرد بانک رفاه در نه ماهه نخست سال جاری در بخش های مختلف اقتصادی، بنگاه های کوچک و متوسط، ضمانتنامه های صادره ریالی، قرض الحسنه اعطایی ازدواج و ... اعلام شد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  این بانک در سال های 96، 97 و نه ماهه نخست سال 98، بالغ بر 26,983میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانک به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین بانک رفاه در نه ماهه نخست سالجاری، در بخش های آب و کشاورزی، صنعت و تولید، مسکن و ساختمان، بازرگانی، خدمات و متفرقه بیش از 350,612 میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.


این بانک در سال 97 و نه ماهه نخست سال 98، تعداد 22,189 فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال زایی و کارفرمایان طرح های مدد جویی به مبلغ بیش از 3,407 میلیارد ریال به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.


بانک رفاه همچنین در مقطع نه ماهه نخست سال جاری، مبلغ 1,181,966 میلیون ریال تسهیلات از محل منابع قراردادهای سپرده گذاری صندوق توسعه ملی اعطا کرده است.


بر اساس این گزارش، بانک رفاه طی نه ماهه نخست سال جاری، بیش از 44,166 میلیارد ریال انواع ضمانتنامه های ریالی به تعداد 84,648 فقره صادر کرده است.


همچنین شعب این بانک از محل سپرده های قرض الحسنه نزد خود و در نه ماهه نخست سالجاری، تعداد 45,939 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ بیش از 14,252 میلیارد ریال پرداخت کرده است.


این گزارش حاکی است، بانک رفاه در نه ماهه نخست سال 98، بالغ بر 15,427 میلیارد ریال تسهیلات بابت طرح های حوزه اعتباری اعطا کرده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قرض الحسنه پول نیوز بانک رفاه وام ازدواج مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند

آفتاب‌‌نیوز :

بررسی بودجه ۱۴۰۳ نشان میدهد حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی در سال جاری لحاظ گردیده است.

این رقم برای وام ازدواج، ودیعه مسکن، ناباروی و موارد دیگری از این دست است. سال قبل نیز برای این قسمت ۲۰۰ هزار میلیارد تومان لحاظ شده بود. براین اساس تسهیلات تکلیفی برای بانک‌ها افزایش نیافته است.

بر اساس اعلام رئیس کمیسیون تلفیق بودجه این رقم ۲۰۰ هزار میلیارد تومان با اصرار دولت مبنی بر عدم افزایش تسهیلات تکلیفی در راستای جلوگیری از افزایش پایه پولی و نقدینگی نسبت به سال ۱۴۰۲ ثبات مانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان