Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، پس از مصدومیت شدید مریح دمیرال، این فرصت برای ده لیخت دوباره به وجود آمد که در ترکیب اصلی یوونتوس قرار بگیرد. ماتیاس ده لیخت در مصاحبه خود با توتواسپرت گفت: از تشویقم توسط هواداران خوشحال شدم. من هم اگر جای آنها بودم  از اشتباهاتی که در ابتدای فصل انجام دادم عصبانی می شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط به پیشرفتم فکر می کنم و در یوونتوس کاملا خوشحالم.
عملکرد اخیر رونالدو؟ شگفت انگیز است. تا همین چند وقت پیش از او انتقاد می شد، اما اکنون او توانسته همه منتقدانش را ساکت کند. هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و پیروزی در تمام بازی های باقیمانده برای ما مهم است.  

- پس از توافق شخصی اینتر با موزس، توافق نراتزوری با چلسی نیز حاصل شده تا این بازیکن 29 ساله راهی ایتالیا شود. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، اینتر و چلسی برای انتقال قرضی ویکتور موزس به ایتالیا به توافق رسیدند. انتقال به صورت قرضی و با حق خرید اختیاری به ارزش 10 میلیون یورو خواهد بود و این بازیکن نیجریه ای روز سه شنبه به ایتالیا خواهد آمد تا تست های پزشکی را در همان روز یا نهایتا چهارشنبه پشت سر بگذارد. دوشنبه شب پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی اینتر در مصاحبه با اسکای توافق با چلسی برای موزس را تایید کرد. لازم به ذکر است موزس در ژانویه 2019 به صورت قرضی و به مدت 18 ماه راهی فنرباحچه شد و این باشگاه ترکیه ای رضایت داد تا او 6 ماه زودتر از این تیم جدا شود.

- منچستریونایتد جویای وضعیت کریستوف پیونتک در بازار نقل و انتقالات شده است. به گزارش David Ornstein، منچستریونایتد حتی قبل از مصدومیت مارکوس رشفورد، برای اطلاع از وضعیت مهاجم 24 ساله روسونری با آن‌ها تماس گرفته بود. حالا که انتظار می‌رود رشفورد 2-3 ماه از میادین دور باشد، همان طور که اوله گونار سولسشر پس از بازی با لیورپول گفت، شیاطین سرخ به جذب یک مهاجم به صورت قرضی یا دائمی می‌اندیشند. تاتنهام، نیوکاسل و استون ویلا هم پیش از این به مهاجم تیم ملی لهستان ابراز علاقه کرده‌اند.  میلان برای مهاجم خودش 35 میلیون یورو می‌خواهد. آن‌ها همچنین آماده هستند او را با حق خرید در تابستان آینده، در همین پنجره قرض بدهند. پیونتک ژانویه گذشته در ازای 38 میلیون یورو از جنوا به میلان پیوست. او از آن پس در 40 بازی 16 گل زد که 5 مورد آن به 19 بازی فصل جاری بر می‌گردد.

- پس از درخواست جدایی کاوانی از پاری سن ژرمن، چلسی وارد رقابت با اتلتیکو مادرید برای جذب این مهاجم اروگوئه ای شده است. به گزارش مت لاو از تلگراف، تاتنهام و منچستر یونایتد احتمالا به کاوانی علاقمند هستند اما  در حال حاضر چلسی اصلی ترین رقیب اتلتیکو مادرید در راه جذب این مهاجم 32 ساله محسوب می شود. قرارداد کاوانی در انتهای فصل به اتمام می رسد و پاری سن ژرمن امیدوار بود او را تا آن زمان حفظ کند اما مهاجم سابق ناپولی می خواهد در ژانویه تیمش را تغییر دهد. اخیرا پی اس جی پیشنهاد باشگاه اسپانیایی را رد کرده چراکه این پیشنهاد را مناسب ارزش او در نظر نگرفته است. اکنون چلسی با انجام پرس و جوهایی وارد رقابت شده و به دنبال این است اتلتیکو را در رقابت شکست دهد. هرچند هزینه به خدمت گرفتن کاوانی نسبتا بالاست اما نباید فراموش کرد که چلسی به تازگی از شر محرومیت در نقل و انتقالات خلاص شده است. علاوه بر این آنها تا حدودی می توانند بخشی از این هزینه را با فروش ژیرو به اینتر جبران کنند (همچنین فروش موزس که او نیز به صورت قرضی راهی اینتر می شود و احتمالا این باشگاه ایتالیایی در پایان فصل بند خرید وی را فعال می کند). لازم به ذکر است فرانک لمپارد در کنفرانس خبری قبل از دیدار با آرسنال امکان جذب کاوانی را رد نکرده است.  

- ممکن است معاوضه مهمی میان دو غول فوتبال ایتالیا و اسپانیا انجام شود. اخیرا بحث معاوضه ایوان راکیتیچ با فدریکو برناردسکی مطرح شد اما فابیو پاراتیچی این موضوع را تکذیب کرد. با این حال جانلوکا دی مارتزیو اصرار دارد که مذاکرات میان دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا در جریان است. به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ مذاکرات میان یوونتوس و بارسلونا برای معاوضه برناردسکی و راکیتیچ ادامه دارد. با وجود اینکه پاراتیچی این معاوضه را تکذیب کرد اما تماس ها میان دو باشگاه همچنان برقرار است و طرفین سعی می کنند با انجام مذاکرات بیشتر به توافق برسند. بارسلونا خواهان فروش راکیتیچ است و طرفین تلاش می کنند با توجه به ارزش این دو بازیکن، به توافقی عادلانه برسند.

- درحالی‌که بارسلونا برای پر کردن جای خالی لوئیس سوارز به شدت به دنبال جذب یک مهاجم کارکشته و با قیمت معقول می‌گردد روزنامه کاتالان اسپورت می‌گوید تیمو ورنر، مهاجم آلمانی لایپزیش و آقای گل بوندس‌لیگا از شانس زیادی برای پیوستن به بلوگرانا برخوردار است. بر اساس این گزارش مدیریت بارسلونا ابتدا قصد نداشت در ماه ژانویه برای جذب مهاجم اقدام کند ولی مصدومیت شدید لوئیس سوارز و اعلام پزشکان مبنی بر اینکه او چهار ماه قادر به بازی برای این تیم نخواهد بود باعث شد هیات مدیره بارسا سیاستی دیگر را در پیش بگیرد. بارسا کار ساده‌ای در پیش ندارد چون از یک سو به دنبال کسی است که در بدو ورود بتواند برای این  تیم گلزنی کند، تجربه بین‌المللی داشته باشد و قیمتش خیلی بالا نباشد. آن هم در شرایطی که تیم های بزرگ اروپایی اصلا حاضر نیستند در این زمان از فصل مهاجمین کاربلد خود را از دست بدهند. بارسا اما توجه خود را به ستاره‌ای جلب کرده که با این شرایط همخوانی دارد. تیمو ورنر، مهاجم 23ساله لایپزیش که آمار خارق‌العاده‌ای دارد. او تا این لحظه در 18 بازی تیمش در بوندس‌لیگا 20 گل به ثمر رسانده و صدرنشین جدول بهترین گلزنان این لیگ است. البته ورنر با رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به صورت مشترک در صدر جدول قرار دارد. ورنر در کل لیگ های اروپایی تنها بعد از ایموبیله، مهاجم استثنایی لاتزیو که تا اینجا 23 گل به ثمر رسانده دومین گلزن برتر این فصل فوتبال اروپا بوده و گفته می‌شود یورگن کلوپ و لیورپول او را برای تابستان آتی در نظر گرفته‌اند. ورنر که بازیکن تیم ملی آلمان هم هست به گزارش اسپورت ممکن است با مبلغی در حدود 30 میلیون یورو راهی بارسا شود. البته اسپورت در ادامه متذکر می‌شود که این نظر خوشبینانه‌ای است چرا که ورنر تابستان گذشته با لایپزیش قراردادی امضا کرده که بند آزادسازی 60 میلیون یورویی دارد.

- دنی اولمو قصد جدایی از دینامو زاگرب را دارد و به نظر می رسد در چند روز باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات زمستانی، او تیم بعدی اش را مشخص کند. در روزهای اخیر از میلان به عنوان جدی ترین مشتری اولمو نام برده شده بود و حتی رسانه های ایتالیا از توافق نهایی صحبت می کردند اما اکنون این لایپزیش است که بالاترین شانس را برای جذب اولمو دارد. Sportske از رسانه های مطرح کرواسی در گزارشی از تصمیم نهایی اولمو برای پیوستن به فوتبال آلمان خبر داده و عنوان کرده که با وجود پیشنهاد جدی از وولورهمپتون، این هافبک خلاق اسپانیایی می خواهد به لایپزیش بپیوندد و زیر نظر یولیان ناگلزمن کار کند. پیشنهاد مالی لایپزیش پایین تر از بقیه تیم ها است اما آن ها بندهای خوبی برای باشگاه دینامو زاگرب در نظر گرفته اند. پیشنهاد اولیه لایپزیش 16 میلیون است که می تواند در یک قرارداد 5 ساله حتی به 40 میلیون یورو هم برسد.
بندهایی که لایپزیش برای جذب اولمو پیشنهاد داده بدین شرح هستند:
2 میلیون یورو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در هر فصل
1 میلیون یورو برای هر 15 بازی دنی اولمو در لایپزیش
10% از رقم انتقال بعدی (گفته می شود لایپزیش به اولمو قول داده تا رقم فسخی بین 80 تا 100 میلیون یورو در قراردادش بگنجاند).
رقیب های لایپزیش پیشنهادهای بهتری به دینامو زاگرب ارائه داده اند، مثلا وولورهمپتون پیشنهاد 25 میلیون یورو همراه با 20% از انتقال بعدی را ارائه داده و همچنین پیشنهاد میلان هم هنوز روی میز است و به نظر می رسد تا آخر هفته جاری دنی اولمو تیم بعدی اش را مشخص کند.

- انتقال ری مانای آلبانیایی از آلباسته به بارسلونا نهایی شد و مهاجم سابق اینتر، از این پس پیراهن بلوگرانا را بر تن خواهد کرد. به گزارش توییتر رسمی بارسلونای B، مانای از این پس در این تیم توپ خواهد زد. گفتنی است قرارداد مانای با بارسلونا تا ژوئن 2023 معتبر خواهد بود و باشگاه اسپانیایی برای این انتقال 700 هزار یورو پرداخت کرده است. رقمی که که با توجه به عملکرد مهاجم آلبانیایی می تواند به 2 میلیون یورو نیز افزایش پیدا کند. از طرفی دیگر در قرارداد مانای بند فسخی 50 میلیون یورویی گنجانده شده است. مهاجم 22 ساله بارسلونا، پس از دوران ناموفقش در اینتر و حضور قرضی در تیم های گرانادا، پیسا و پسکارا، در سال 2018 به آلباسته که در لالیگای 2 حضور دارد، پیوست و در 41 بازی برای این تیم 10 گل نیز، به ثمر رساند. گفتنی است مانای برای بارسلونای B بازی خواهد کرد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستریونایتد پیونتک یوونتوس بارسلونا برناردسکی راکیتیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد

روبرت لواندوفسکی مهاجم باتجربه لهستانی در بارسلونا ماندنی شد.

به گزارش‌ مشرق، روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۲ یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش بود و نقش مهمی در قهرمانی آبی‌اناری‌ها در لالیگا داشت. با این حال او در ابتدای این فصل عملکرد چندان خوبی نداشت و نتوانست درخشش فصل گذشته خود را تکرار کند.

لواندوفسکی با بهبود شرایط تیمی توانسته روند گل‌زنی خود را با پیراهن آبی‌اناری‌ها را از سر بگیرد و در چند هفته‌ اخیر، فرشته نجات تیمش شده است. این در حالی است که برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که این مهاجم لهستانی در انتهای فصل از جمع کاتالانی‌ها جدا می‌شود.

صبح امروز شنبه با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، لواندوفسکی از شرایط خود در بارسلونا راضی است و قصد جدا شدن از این تیم را ندارد. ژاوی سرمربی بارسلونا و مدیران این باشگاه نیز خواهان همکاری با کاپیتان تیم ملی لهستان هستند و با این اوصاف او در جمع آبی اناری‌ها ماندگار است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید