Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@07:02:52 GMT

۳ کتابخانه عمومی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۸۴۸۹

۳ کتابخانه عمومی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد خلیل مقدم در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سامان از افتتاح سه باب کتابخانه عمومی در آینده نزدیک در این استان خبر داد.

وی ضمن اشاره به پیشینه فرهنگی سامان گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرستان است و تلاش خواهیم کرد تا زمینه ایجاد کتابخانه در مرکز دهستان‌های واجد شرایط را نیز فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه فرماندار شهرستان، به پروژه کتابخانه شهید جعفرزاده پرداخت و عنوان کرد: به زودی سه باب کتابخانه عمومی در استان افتتاح خواهد شد که مهم‌ترین آنها ساختمان کتابخانه شهید جعفرزاده سامان است که اتمام شایسته این پروژه نشان دهنده این است که مردم و مسئولان دست در دست هم دارند.

خلیل مقدم افزود: خیران سامان اثبات کردند که کارهای سخت با نیت پاک آنان به آسانی انجام می‌شود و کتابخانه شهید جعفرزاده با به روز ترین امکانات در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد و در دیگر نقاط استان نیز شهرهای فاقد کتابخانه نافچ و پردنجان به زودی شاهد برخورداری از نعمت کتابخانه خواهند بود.

کد خبر 4831679

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد کتابخانه بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان شهرکرد بوشهر سردار سلیمانی ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان گفت: این پویش از امروز به مدت چهار روز با هدف آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان انجام می‌شود.
فریبرز جباری پیش بینی کرد: در این طرح حدود ۵۰۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی تحت پوشش غربالگری قرار بگیرند.
شهرستان لردگان در فاصله ۱۹۸ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد