Web Analytics Made Easy - Statcounter

محققان کانادایی با مطالعه نیم میلیون بزرگسال دریافتند که "گرسنگی" بعد از سرطان، دومین عامل مرگ و میر در کشور کانادا است و حتی بعضا عدم تغذیه مناسب بیشتر از برخی سرطان‌ها باعث مرگ زودرس می‌شود. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ اجتماعی خانواده و جوانان نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس تحقیق جدیدی که توسط دانشگاه تورنتو کانادا صورت گرفته است، بسیاری از کانادایی‌ها به علت سوءهاضمه و عدم دسترسی به وعده غذایی مناسب جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پایگاه خبری "ژاپن تودی" در خبری نوشت، محققان کانادایی با مطالعه بیش از نیم میلیون بزرگسال به این نتیجه رسیدند که مرگ و میر ناشی از گرسنگی، بعد از سرطان در مقام دوم قرار دارد! نتایج این تحقیق در نشریه  علمی شورای پزشکی این کشور منتشر شده است.

نتایج این تحقیق نشان داد که 25 هزار نفر از افراد مورد مطالعه قرار گرفته، در وضعیت بسیار نامناسبی از تغذیه قرار دارند. 

این تحقیق به وضوح نشان می‌دهد گرسنگی در میان مردم کانادا به عنوان یک کشور صنعتی و پیشرفته، یکی از اصلی‌ترین علل مرگ و میر زودرس است؛ به طوری که مشکلات ناشی از عدم تغذیه کافی حتی بیشتر از برخی سرطان‌ها باعث مرگ زودرس انسان‌ها در این کشور می‌شود.

"فی اینمن" نویسنده این تحقیق در این مورد گفت: « مثل این است که ما در یک کشور جهان اول علل جهان سوم را پیدا کردیم.» 

بر اثر عدم تغذیه مناسب و کافی، بسیاری از افراد با مشکلاتی مانند عفونت و مسمومیت مواجه هستند و با ادامه این شرایط جان خود را از دست می‌دهند. 

منابع دولتی کانادا نیز به طور رسمی اعلام کرده‌اند که در این کشور دستکم 4 میلیون نفر برای به دست آوردن غذای کافی و روزانه دچار مشکل هستند و برای سیر کردن خود به ناچار سمت راهکارهای نامناسب و غیربهداشتی می‌روند.  

براساس آخرین آمار سازمان ملل، در سطح جهان  بیش از 2 میلیارد نفر از دسترسی به غذای سالم و کافی محروم هستند و به همین خاطر در معرض مشکلات سلامتی و روحی قرار گرفته‌اند. 

مرگ 14 هزار کانادایی بر اثر مصرف مواد مخدر!کانادا| 40 درصد بی‌خانمان‌ها قبل از 16 سالگی آوارگی را تجربه‌کرده‌اند+تصاویرمرگ 27 کودک آمریکایی بر اثر "آنفلوآنزا" در زمستان جاری

انتهای پیام/

R1545/P/S2,18,1417/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار"کانادا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کانادا اخبار کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه درست کردن لامپ LED با قیچی به روش برقکار کانادایی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن اساسی و اصولی لامپ LED در خانه (فیلم) روشی متفاوت برای تعمیر کردن لامپ LED با فویل آلومینیومی (فیلم) سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)

دیگر خبرها

  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • نحوه درست کردن لامپ LED با قیچی به روش برقکار کانادایی (فیلم)
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟
  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • ژابی باعث اخراج بارسا از گلدان یک چمپیونزلیگ!