Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@18:27:21 GMT

روایت تلخ اینیستا از آخرین تمرین بارسا با والورده

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۸۵۷۰

روایت تلخ اینیستا از آخرین تمرین بارسا با والورده

دوشنبه گذشته بود که ارنستو والورده از سرمربیگری بارسا برکنار شد و جای خود را به کیکه ستین داد.

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه گذشته بارسا آخرین تمرین خود زیر نظر ارنستو والورده را انجام داد. آن تمرین یک میهمان ویژه نیز داشت. اینیستا اسطوره بارسا که با استفاده از تعطیلی لیگ ژاپن به اسپانیا بازگشته، فرصت را برای حضور در تمرینات تیم سابقش غنیمت شمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینی که شام آخر والورده بود.

 

 

 

 

اینیستا در مصاحبه با کادنا سر و در مورد آخرین تمرین بارسا با والورده گفت:« آن روز بهترین روز برای رفتن به تمرین بارسلونا نبود. به خاطر همه آن شایعاتی که وجود داشت و صحبت هایی که همه جا در مورد برکناری والورده مطرح می شد. تقریبا همه دنیا به این باور رسیده بودند که والورده از بارسا اخراج می شود. روز راحتی نه برای من و نه برای هیچکس نبود. نمی دانم رفتار باشگاه با او منصفانه بود و اینکه اگر من هم بودم والورده را در پایان فصل حفظ می کردم یا خیر. در هر صورت روز خوبی نبود و تمرین اصلا شرایط مطلوبی نداشت.»

 

ستین:« به نظر من و با توجه به شناختی که از ستین دارم، او از توانایی و آمادگی لازم برای هدایت بارسا برخوردار است.  تیم های او همیشه فوتبالی تماشایی را ارائه می دهند و او می تواند در بارسا روزهای خوبی را رقم بزند. برای او بهترین ها را آرزو دارم.»

 

 

 

 

پایبند بودن به فلسفه بارسا:« خیلی دوست ندارم در مورد فلسفه صحبت کنم. من الان درون رختکن نیستم و قطعا نگاهم به تیم متفاوت است. ستین ایده های روشنی دارد و امیدوارم بارسا با او در انتهای فصل شانس قهرمانی در همه جام ها را داشته باشد. از نظر من هم مهم است که بارسا از سبک و فلسفه خودش فاصله نگیرد.»

 

مربیگری:« هنوز دو سال از قراردادم با ویسل کوبه باقیمانده و در ژاپن احساس راحتی می کنم. اگر اتفاق خاصی نیفتد، همان جا بازنشسته خواهم شد. فعلا تمرکزم روی بازی است.»

 

ژاوی:« برای ژاوی پاسخ رد دادن به بارسا دشوار بود و می دانم که پاسخ مثبت دادن به پیشنهاد مربیگری باشگاه هم ساده نبود. دیر یا زود او سرمربی بارسا خواهد شد و از این مطمئن هستم. من و ژاوی به عنوان مربی بارسا؟ این یک فرضیه است و البته یک رویای خوب برای هواداران؛ ولی چیزی مشخص نیست و هر کسی در آینده مسیر خودش را طی خواهد کرد.»

 

 بازگشت به بارسا:« بارسا خانه من است و قطعا دوست دارم روزی به این باشگاه برگردم ولی روزی این کار را خواهم کرد که توانایی انجام کاری که از من خواسته شده را داشته باشم.»

 

بارسلونا ویسل کوبه ژاوی السد کیکه ستین ارنستو والورده (سرمربی) قطر اینیستا ژاپن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا ویسل کوبه ژاوی السد کیکه ستین ارنستو والورده سرمربی قطر اینیستا ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام بارسلونا به مارتین زوبیمندی: تو اولویت ما هستی اما پول نداریم

هافبک رئال سوسیداد گزینه اصلی ژاوی برای پست هافبک دفاعی است اما جذب او برای بارسا کار آسانی نیست. 

طرفداری | دکو، مدیر ورزشی بارسلونا این هفته با مدیر برنامه هافبک رئال سوسیداد، مارتین زوبیمندی دیدار کرد. این دیدار اما از دیدگاه آبی اناری ها کاملا مثبت نبود. زوبیمندی در حال حاضر برای بارسلونا دست نیافتنی است.

مارتین زوبیمندی همچنان هافبک دفاعی مورد علاقه سرمربی، ژاوی هرناندز است و دکو با مدیر برنامه او صحبت کرده و به او گفته که زوبیمندی در لیست اولویت های بارسلونا قرار دارد و بالاتر از جاشوا کیمیش قرار می گیرد.

با این حال، نتیجه این نشست این بود که وضعیت تغییری نکرده است. بارسلونا توانایی پرداخت بند آزادسازی 60 میلیون یورویی او را ندارد، رقمی که همان چیزی است که رئال سوسیداد برای این بازیکن 25 ساله درخواست خواهد کرد. نشریه اسپورت می گوید که زوبیمندی خودش هم بعید می داند که چنین انتقالی شدنی باشد. 

تا زمانی که بارسلونا ثابت کند پول کافی دارد، زوبیمندی احتمال انتقال به بارسلونا را بررسی نمی کند. او در رئال سوسیداد خوشحال است و تمایل زیادی به جدایی ندارد، هرچند که خواهان حضور در لیگ قهرمانان است، تورنمنتی که رئال سوسیداد امسال آن را از دست خواهد داد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره‌ای که پدرش عاشق ژاوی بود!‏
  • پیام بارسلونا به مارتین زوبیمندی: تو اولویت ما هستی اما پول نداریم
  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • اینیستا پس از گل به یادماندی مقابل چلسی: نمی تونم بگم چه حسی داشتم، فقط دویدم و پیراهنم رو درآوردم / زیرنویس فارسی
  • بهانه ژاوی مردود است: بارسا اصلا بی‌تجربه نیست!‏
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!