Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@18:25:56 GMT

باشگاه منچستریونایتد قصد اخراج مربی را ندارد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۸۵۷۵

باشگاه منچستریونایتد قصد اخراج مربی را ندارد

تداوم نتایج پرفراز و نشیب منچستریونایتد در فصل جاری هم سبب نشده تا مدیران این باشگاه انگلیسی اعتمادشان به اولگنار سولسشایر را از دست بدهند. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «سان»، جایگاه این سرمربی نروژی در منچستریونایتد حتی اگر این تیم در پایان فصل از کسب سهمیه اروپایی بازبماند، ایمن است.

بر اساس این گزارش، هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد همچنان قصد دارند به حمایت از سولشائر ادامه دهند و جهت تقویت تیم تحت‌هدایت این سرمربی نروژی حداقل در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری و تابستان آینده اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه منچستریونایتد بر این باورند سیاستی که سولشائر با تکیه به داشته‌های جوان باشگاه در پیش گرفته، به دو سال زمان برای نتیجه گرفتن نیاز دارد، برای همین قصد دارند شکیبایی از خود نشان دهند و از او حمایت کنند.

در حالی این نشریه چنین ادعایی را مطرح کرده که گفته می‌شود؛ منچستریونایتد با مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پیشین تاتنهام وارد مذاکره شده تا هدایت این تیم را از فصل آینده به این سرمربی آرژانتینی بسپارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: منچستریونایتد سولشائر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین

به گزارش "ورزش سه"، به جرئت می‌توان گفت ویتال هاینن یکی از جنجالی‌ترین مربیان دنیای والیبال محسوب می‌شود. جوش و خروش او در کنار زمین یکی از ویژگی‌های خاص این سرمربی بلژیکی محسوب می‌شود که البته باید به دانش فنی بالای او نیز اعتراف کرد.

هاینن همواره یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز به حساب آمده، اما هیچگاه حضور او در تیم ملی نهایی نشد. او حتی اخیراً یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران نیز به شمار می‌آمد اما نهایتاً به دلایل نامعلوم حضورش در تیم ملی منتفی شد.

حالا از تصمیم جدید و غیرمنتظره ویتال هاینن رونمایی شده است. او بعد از استعفا از هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان و یک باشگاه در ترکیه حالا رسماً هدایت تیم ملی والیبال چین را بر عهده گرفته تا چالش جدید خود را به شکل غیر منتظره‌ای آغاز کند.

والیبال چین در سال‌های اخیر دچار پسرفت زیادی شده و از بین قدرت‌های آسیا فاصله گرفته است. حالا باید دید آیا آنها می‌توانند با سرمربی بزرگی مثل هاینن دوباره روزهای خوبی را تجربه کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد