Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@08:11:39 GMT

فیلم کوتاهتعدیل در جشنواره دانشجویی انگلیس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۹۰۷۹

فیلم کوتاهتعدیل در جشنواره دانشجویی انگلیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، این جشنواره دانشجویی که ششمین دوره آن در کشور انگلستان در حال برگزاری است، قرار است در روز ۲۷ ژانویه ۲۰۲۰ برندگان خود را از میان شرکت کنندگان از سراسر دنیا انتخاب کند.

فیلم کوتاه تعدیل با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در مورد دو دوست و همکار است که یک اتفاق آنها را در موقعیت عجیبی قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم: زانیار لطفی بعنوان تصویر بردار و تدوینگر، فردین ملاسلیمی صدابردار، سمیرا فقیه سلیمانی به عنوان منشی صحنه، مهران سروری دستیار کارگردان، ثنا شریعتی به عنوان دستیار تصویر برداری و عزیز نعمتی، سمیه رحیمی، سوران رضوانی‌زاده، شاداب کوکبی، آرسام حسین پناهی، نیها شیخی به عنوان بازیگر، کیوان سروری را یاری کرده اند.

کیوان سروری متولد سال ۱۳۶۸ سنندج دانشجوی کارشناسی سینمامی باشد وی از سال ۱۳۸۷ فیلمسازی را شروع کرده و تاکنون ۴ فیلم کوتاه و ۳ مستند کوتاه ساخته است. اولین فیلم کوتاه او با عنوان "جنگ یا صلح" توانست علاوه بر حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران در سال ۱۳۹۲، جشنواره فیلم کوتاه حسنات اصفهان، نماز و کار همدان و چندین جشنواره داخلی دیگر جوایزی را نیز کسب کند.

حضور در ۴۰ جشنواره‌خارجی از جمله ایتالیا، اسپانیا، بلغارستان، امریکا، استرالیا، هند و ... و برنده لوح تقدیر در جشنواره های بلغارستان و استرالیا از دیگر موفقیت های این هنرمند محسوب می گردد.

46

کد خبر 1344434

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج کوتاه در دریای خزر

هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر امروز جمعه ۷ اردیبهشت با موج کوتاه همراه است.

سرعت وزش باد امروز در نزدیک سواحل استان تا ۶ متر بر ثانیه پیش بینی می‌شود.

ارتفاع موج هم در این مدت تا ۰۵ متر برآورد می‌شود.

بزرگترین دریاچه جهان در این مدت برای فعالیت‌های دریایی مناسب خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • موج کوتاه در دریای خزر
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • فیلم| سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد