Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور؛ استان‌های یزد، زنجان، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، ایلام، لرستان، کرمانشاه، سمنان، هرمزگان، البرز، مرکزی و گلستان در کنار تهران امسال میزبان برگزاری جشنواره مد و لباس فجر هستند.

برپایی نمایشگاهی از انواع  لباس‌های ایرانی ـ اسلامی که توسط هنرمندان استانی طراحی شده، برگزاری مسابقه زنده طراحی لباس و رقابت طراحان استانی برای عرضه بهترین طرح در بخش های مختلف رقابتی از جمله اقداماتی است که همزمان با جشنواره کشوری در ۱۲ استان نامبرده اجرا خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با هدف نگاهی نو به بازار، ایجاد فضای رقابتی سالم بین طراحان عرصه مد و لباس، تشویق طراحان به ارائه طرح و الگوهای به روز و نوآورانه، کمک به ارتقای سطح حوزه طراحی با الهام از نمادهای هنر ایرانی اسلامی و کشف استعدادهای نو،  برگزار می‌شود. 

موضوع ویژه این دوره از جشنواره در تمام بخش‌های مسابقه با عنوان «فر گلستان»، منطقه شمال شرقی ایران مهد تمدن ۷ هزار ساله، به دلیل قدمت و سابقه تاریخی و ابنیه‌های مختلف در این منطقه و در گلستان به دلیل ویژگی‌ها و تنوع قومیتی با آداب و رسوم مختلف مشهور به رنگین‌کمان اقوام ایران زمین است. نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از بیست و چهارم تا بیست و نهم بهمن ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

بخش‌های جشنواره
۱. طراحی لباس، پارچه، جواهرات و زیورآلات، طراحی کیف و کفش، لباس اجتماع بانوان، طراحی محصولات عفاف وحجاب، لباس اجتماع آقایان، طراحی پارچه، (مسابقه و نمایش) و مسابقه زنده طراحی (ایده تا اجرا) شامل لباس اجتماع بانوان، طراحی محصولات عفاف وحجاب، لباس اجتماع آقایان، طراحی پارچه، طراحی کیف وکفش و طراحی زیورآلات است. همچنین بخش غیررقابتی شامل غیررقابتی (مسابقه ونمایش) ویترین ملی لباس، ویترین ملی زیورآلات ویترین ملی کیف وکفش است. ۲. علمی، دانشگاهی، ۳. صنعت و فناوری‌های نوین، ۴. فرهنگی، هنری، ۵. اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، خانه‌های مد و موسسات مد وعفاف و حجاب، ۶. استان‌ها و اقوام (بصورت غیرمتمرکز در سراسر کشور)، ۷. عرضه محصولات کاربردی اسلامی ایرانی (فروش غیر متمرکز)، ۸. بین الملل 
 

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس خواننده چینی باعث مرگش شد

 به گزارش تابناک،رسانه‌های عربی خبر دادند این خواننده چینی بعد از آنکه لباسش زیر پایش گیر کرد روی سن به زمین خورد و درجا جان داد.

به نوشته این رسانه‌ها، خواننده زن ۳۱ ساله محلی در حالی که دو ترانه از برنامه خود را در جشنی به مناسبت نودمین سالگرد تولد یکی از افراد خارجی مقیم شهر چونگ چینگ اجرا کرده بود ناگهان به روی سن افتاد و بعد از برخورد سرش دیگر از جای خود بلند نشد.

حاضران که برای بلند کردنش به روی سن رفته بودند، از همان دقایق اول اعلام کردند او نفس نمی‌کشید و تمام تلاش‌ها برای احیای او نیز با شکست مواجه شد.

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۸ / این کوروش افسانه است!
  • لباس خواننده چینی باعث مرگش شد
  • غزه در دویست و نهمین روز جنگ؛ ۳۴۵۹۶ شهید، تخریب ۹۵ درصد تاسیسات و فقر ۹۰ درصدی
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد