Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@03:43:01 GMT

یک مدافع برزیلی در راه تراکتور؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۹۲۰۵

یک مدافع برزیلی در راه تراکتور؟

باشگاه تراکتور از یک مدافع برزیلی دعوت کرد تا در تمریناتش حضور پیدا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسئولان باشگاه تراکتور از ابتدای نقل و انتقالات زمستانی تلاش زیادی برای جذب مدافع وسط انجام دادند اما در این خصوص موفق نشدند. حالا با توجه به جدایی ۳ بازیکن خارجی و خالی شدن لیست این تیم آنها به دنبال جذب مدافع خارجی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو مذاکرات مسئولان تراکتور با یک مدافع برزیلی انجام شده و توافقاتی نیز به دست آمده است. این بازیکن قرار است طی یکی، دو روز آینده جهت مذاکرات نهایی و حضور در تمرینات تراکتور به ایران سفر کند.

مدافع برزیلی مد نظر ترا‌کتور بعد از انجام تست پزشکی در تمرینات این تیم حضور پیدا می کند تا در صورت تایید کادرفنی قراردادش را به امضا برساند.

گفتنی است، تراکتور در نقل و انتقالات حمزاوی اوکاچا مهاجم الجزایری را نیز به خدمت گرفته است و اگر این مدافع نظر مساعد ساکت الهامی را جلب کند به عنوان سهمیه آزاد به این تیم می پیوندد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور ساکت الهامی تراکتور ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد

به گزارش "ورزش سه"، کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد