Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:47:43 GMT

اولین ناهار پرسپولیسی‌ها با گل‌محمدی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۹۷۵۲

بازیکنان تیم پرسپولیس پس از تمرین امروز، ناهار را با یحیی گل محمدی صرف کردند.

به گزارش ورزش سه، پس از تمرین امروز تیم پرسپولیس که در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد، بازیکنان این تیم برای اولین بار یحیی گل محمدی در ضیافت ناهار شرکت کردند.

 

تمام بازیکنان پرسپولیس در این میهمانی حضور داشتند و علاوه بر کادرفنی، کادر مدیریت سرخپوشان نیز در کنار بازیکنان حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی به همراه سه دستیار خود در میزی جداگانه به شکلی معمول ناهار خوردند.

 

در حاشیه این میهمانی، بازیکنان پرسپولیس به شوخی و خنده با یکدیگر پرداختند که علی شاه بیرانوند و کمال کامیابی نیا نقش پررنگی در این ماجرا داشتند.

 

همچنین محمدحسن انصاری فرد علاوه بر صحبت با خبرنگاران در بخشی از ضیافت، برای دقایقی با افشین پیروانی درخصوص مسائل مختلف صحبت کرد.

 

این ضیافت به میزبانی محمود خاضعین در رستوران روبل برگزار شد. بازیکنان تیم پرسپولیس تمرینات خود را برای بازی با تراکتور آغاز کرده‌اند و ششم بهمن به مصاف این تیم خواهند رفت.

 

تصاویری از ضیافت ناهار امروز که باشگاه برای بازیکنان ترتیب داد و سرخپوشان ناهار را کنار یکدیگر صرف کردند.

 

در این ضیافت سالار عقیلی و مجید مظفری دو هنرمند کشورمان  نیز با سرخپوشان دیدار کرد.

 

سالار عقیلی نیز در این میهمانی در کنار پرسپولیسی ها بود و با آن ها برخوردی صمیمانه داشت.

 

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا رقابت سخت و حساسی را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل آلومینیوم برگزار می‌کند که علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت آسیب دیدگی در فهرست نفراتش ندارد، اما یک بازیکن دیگر هم دور از لیست سرخ پوشان برای این بازی است.

سعید صادقی که در مسابقه مرحله گذشته جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و 6 هفته اخیر لیگ برتر دور از ترکیب پرسپولیس بود و به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، فردا هم دور از 11 نفر اصلی و البته لیست بازیکنان تیمش برای جدال با آلومینیوم اراک است.

هافبک تکنیکی پرسپولیس که آخرین بار در هفته هجدهم لیگ برتر در نُهم اسفندماه حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرده و پس از آن به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده بود، فردا دور از لیست نفرات سرخ پوشان برابر آلومینیوم است.

پرسپولیس که در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر در اراک مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی شکست خورد، فردا در غیاب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی دیدار برابر آلومینیوم را آغاز می‌کند.

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • اولین اقدام مالکان جدید باشگاه پرسپولیس
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم