Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در حالی که رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در تایلند حضور دارد هنوز تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص نیست. تاریخ انتشار: 15:59 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۰۷۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مسئله انتخاب سرمربی تیم ملی به یک کلاف سردرگم تبدیل شده است. درحالی که رسانه‌ها از علی دایی، امیر قلعه‌نویی و جدیدا دراگان اسکوچیچ به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی یاد می‌کنند اما هنوز فدراسیون فوتبال به صورت رسمی سرمربی جدید تیم ملی را مشخص نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هرچند شنیده می‌شود در بین گزینه‌های بالا، علی دایی بیشترین شانس را برای هدایت تیم ملی دارد اما هیچکدام از مدیران فدراسیون موضع‌گیری رسمی در این خصوص نداشته است. 

عبدالکاظم طالقانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال چند روز پیش در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان اعلام کرد که هیئت رئیسه فدراسیون گزینه نهایی خود را برای هدایت تیم ملی انتخاب کرده و نتیجه از طرف سخنگوی فدارسیون اعلام می‌شود. 

در جدیدترین شایعه در این خصوص گفته می‌شود حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب سرمربی جدید را به عهده کمیته فنی و توسعه گذاشته و از این کمیته خواسته نظرش را در این مورد اعلام کنند. مرتضی محصص به عنوان رئیس این کمیته، میرشاد ماجدی، اکبر محمدی، حمید استیلی، محمود شیعی، لیلا صوفی‌زاده، محمدرضا ساکت و ابراهیم شکوری اعضای این کمیته هستند. 

این در شرایطی است که مرتضی محصص به عنوان رئیس کمیته فنی فعلا برای مسابقات امیدهای آسیا، در کشور تایلند به سر می‌برد و دیگر اعضای کمیته فنی هم در این خصوص اظهارنظر نکردند تا عملا تیم ملی در «کُما» باشد. 

هرچه هست، سریع‌تر باید تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود تا برنامه‌های این تیم برای حضور قدرتمند در انتخابی جام جهانی اجرا شود.

بیشتر بخوانید: عجله کار دست برانکو داد؛ علی دایی یک امضا تا نیمکت تیم ملی فاصله دارد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فوتبال علی دایی امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای خود را در خصوص تخلفات دیدار پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان صادر کرد.

متن رای کمیته انضباطی به شرح زیر است: 
در خصوص گزارش‌های ابرازی علیه باشگاه‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در رابطه با تخلفات صورت گرفته در بازی دو تیم در روز 12 اردیبهشت ماه از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی تهران، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به گزارش مقامات رسمی مسابقه و ناظر انضباطی، پاسخ استعلام بعمل آمده از حراست فدراسیون فوتبال، اظهارات نمایندگان هر دو باشگاه در جلسه کمیته انضباطی مورخ 17 اردیبهشت ماه، تخلفات انتسابی به هر دو باشگاه محرز و مسلم تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد 86 و 113 مقررات انضباطی باشگاه پرسپولیس در رابطه با استفاده از مواد آتش‌زا، لیزر ، مواد محترقه و الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به بازیکنان تیم مقابل و باشگاه سپاهان در رابطه با استفاده از لیزر، مواد محترقه، الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به داور مسابقه و نیز مسئولیت تضامنی در قبال رفتار هوادار این تیم به نام نصر‌اله گرگزن هر یک از دو باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال جریمه نقدی و برگزاری مسابقات رفت و برگشت دو تیم در فصل آتی لیگ برتر با حضور صرفاً بانوان به عنوان تماشاگر در ورزشگاه‌های خانگی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال با لحاظ ماده 89 مقررات انضباطی حداکثر ظرف مهلت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه محکوم می‌شوند.

همچنین با توجه به احراز تقصیر نسبت به برخی از مشوقین منتسب به دو باشگاه در عدم جلوگیری از بروز بدرفتاری توسط تماشاگران در سکو‌های ورزشگاه آزادی قبل و حین مسابقه و انطباق ترک فعل صورت گرفته در قبال نقض مقررات و سوء رفتار صورت گرفته مستند به مواد 85 و 117 مقررات انضباطی آقایان جعفر شهبازی، مصطفی کباری، صادق طاولی، امیر فریدونی، مجتبی علیمردانی، داود معصوم دوست، باقر جلیل‌پور، محسن کاظمی، میلاد خانه‌ساز طوسی، محمد علی طهرانی، ابراهیم بابایی، مهدی مهدی خانی و امید فروتن از حضور در کلیه ورزشگاه‌های برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور به مدت یک ماه محروم می‌شوند.

رأی صادره از حیث محرومیت قابل اجرا بوده و تماماً ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است. ضمناً پرونده در خصوص رسیدگی به تخلف رئیسکانون هواداران باشگاه سپاهان نیز مفتوح خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقاحتی که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست

دیگر خبرها

  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!