Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمود کریمیان رییس اداره ثبت احوال بافق  گفت: در ۹ ماهه سال ۹۸ تعداد ۲۴۰ مورد ازدواج ثبت شده است، که این آمار در مدت مشابه سال قبل، ۲۱۴ مورد بوده که در حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.

کریمیان همچنین از کاهش آمار ولادت در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه قبل خبر داد و عنوان داشت: در ۹ ماهه امسال، تعداد ۶۸۱ واقعه ولادت در بافق به ثبت رسیده است که نسبت به سال قبل حدود ۱۸ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او آمار فوت در بافق را با کاهش بیش از هشت درصدی در این مدت بیان کرد و افزود: در ۹ ماهه سال ۹۷، ۱۴۰ مورد و در امسال، ۱۲۹ مورد واقعه فوت در بافق ثبت شده است.

رییس اداره ثبت احوال بافق همچنین پیرامون فراوانی نام‌های ثبت شده متولدین سال ۹۸ عنوان داشت: نام پسرانه "امیرحسین، امیرعلی، مهدیار، حسین و ابوالفضل" و نام دخترانه "فاطمه، یسنا، حلما، زینب و فاطمه زهرا" پنج نامی است که بیشترین فراوانی در بین نام‌های انتخابی متولدین سال ۹۸ را به خود اختصاص داده است.

رییس اداره ثبت احوال بافق نسبت ترکیب جنسیتی شهرستان را ۵۵ درصد مرد و ۴۵ درصد زن عنوان کرد و افزود: تراکم جمعیتی در مرکز استان به ازای هر کیلومتر مربع ۱۴ نفر که این آمار در شهرستان بافق به ازای هر کیلومتر ۵ نفر می‌باشد.

کریمیان همچنین در مورد کارت ملی هوشمند و در خصوص افرادی که فاقد این کارت بوده و در این زمینه اقدامی نکرده اند، گفت: این افراد باید بلافاصله با مراجعه به دفتر پیشخوان در میدان چهارده معصوم (ع)، نسبت به درخواست صدور کارت اقدام کنند و کد رهگیری که به آنان داده می‌شود همراه با تاریخ تولد، همان کارت هوشمند است که می‌توانند با این دو خدمات لازم را دریافت کنند تا کارت هوشمند آنان صادر شود.

جلسه شواری هماهنگی ثبت احوال بافق با حضور فرماندار و دیگر اعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال ازدواج و طلاق کارت ملی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،دکتر ابراهیم مقیمی سارانی گفت: این مرکز با داشتن ۲۲۳ تخت فعال روان پزشکی و ضریب اشغال تخت ۱۰۰ درصد به صورت شبانه، به شهرورشد ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
رئیس بیمارستان ابن سینا، از رشد سی درصدی خدمات درمانی انجام شده در این مرکز در سال ۱۴۰۲ خبر داد.ندان و هموطنان از استان‌های دور و نزدیک خدمات ارائه می‌دهد.
او اضافه کرد: در سال گذشته، ۵۵ درصد خدمات بیمارستان ابن سینا به شهروندان شیرازی و ۴۵ درصد مربوط به مراجعان از شهرستان‌ها و سایر استان‌های همجوار ارائه شده است.
رئیس بیمارستان ابن سینا، با اشاره به وجود بخش روان پزشکی کودکان و بخش اورژانس شبانه روزی زنان و مردان در مرکز آموزشی درمانی ابن سینا افزود: ارایه خدمات بستری روان پزشکی این بیمارستان در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰ درصددر مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است و همچنین طیف وسیعی از خدمات روان پزشکی و بازتوانی سرپایی مهم و تخصصی و فوق تخصص را به جامعه فارس و کشور ارائه کرده است.
دکتر مقیمی سارانی ادامه داد: پارسال حدود ۲۶ هزار بیمار و مراجعه کننده در مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی ابن سینا ویزیت شده اند و خدمات دیگری شامل خدمات روان پزشکی، روان شناسی، نوروفیدبک، QEEG، کار درمانی و گفتار درمانی، مشاوره تغذیه، شوک درمانی سرپایی و همچنین ویزیت متخصص مغز و اعصاب به مراجعان و بیماران ارایه شده است.

او بیان کرد: امسال هم کلینیک اوتیسم، کار درمانی و گفتار درمانی با محوریت بازتوانی کودکان مبتلا به این عارضه‌ها با امکانات قابل قبول و با همه توانمندی‌های ممکن راه اندازی شده و آماده خدمات رسانی به خانواده‌ها است.

دیگر خبرها

  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر