Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، صالح زاده، معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به ساخت گلجای و پرچین از سرشاخه های هرس شده درختان گفت: این اقدام در محدوده منطقه در حال اجراست و هر روز شاهد خلق آثار بدیع و زیبا در سطح نواحی هستیم.

به گفته وی یکی از این دست سازه های زیبا و منحصر به فرد به فرم کشتی است که در بزرگراه شهید دوران ساخته شده است و زیبایی خاصی را برای شهروندان به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری و محیط زیست ادامه داد : در ساخت این کشتی چوبی که دارای 8 متر طول، 4 متر عرض و 5 متر ارتفاع می باشد، بیش از 18000 سرشاخه حاصل از هرس به کار رفته است.

شایان ذکر است کاشت گلهای فصلی و دائمی داخل و بیرون این گلجای به عنوان یکی از طرح های ویژه استقبال از بهار در سطح منطقه در برنامه کار قرار دارد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام ذوق‌زده از روز زیبا: تشکر می‌کنم

به گزارش “ورزش سه”، تمرین روز جمعه استقلال با حضور پرتعداد هواداران این تیم حال و هوای ویژه‌ای پیدا کرد.

آبی پوشان با حضور شمار هواداران روحیه خاصی در فاصله باقیمانده تا ۵ بازی پایانی لیگ برتر پیدا کردند و حالا با شرایط بهتری کار خود را برای قهرمانی در لیگ برتر ادامه می‌دهند.

جواد نکونام سرمربی استقلال ساعتی بعد از حمایت ویژه هواداران با حضور در کمپ حجازی پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و به تقدیر و تشکر از هواداران خودی پرداخت.

نکونام‌ با انتشار تصاویری از هواداران استقلال در کمپ حجازی و خودش نوشت: “چه روز زیبایی، شما زیبایی فوتبال هستید. چقدر لذت بردیم، با شما یک روز خیلی خاص دیگر در کمپ زنده یاد ناصر حجازی رقم خورد. از تک تک هواداران تشکر می‌کنم، سنگ تمام گذاشتید، از پیشکسوتان عزیز هم تشکر می‌کنم که با حضورشان از استقلال حمایت کردند. به امید تکرار این روزهای زیبا…”

جواد نکونام در شرایطی که استقلال تغییرات مدیریتی متعددی را تجربه کرده امیدوار است تیمش با شرایط بهتری رقابت‌های لیگ را ادامه بدهد و در نهایت عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

دیگر خبرها

  • نکونام ذوق‌زده از روز زیبا: تشکر می‌کنم
  • (ویدئو) رنگین کمان زیبا در آسمان تهران
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • غروب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر
  • فیلیپین سفیر چین را فراخواند
  • غریوب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید