Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد برادران روز سه شنبه در نشست با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: تاکنون اراده لازم از سوی شهرداری این شهر برای انتخاب مکان مناسب برای گذر فرهنگ و هنر وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: سبزوار در مسیر جاده تاریخی ابریشم قرار دارد و از ظرفیت های فرهنگی و تاریخی مناسبی برخودار است که اجرای طرح گذر فرهنگ و هنر بستر لازم را برای شکوفایی فرهنگی و رونق اقتصادی این بخش فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سبزوار گفت: ایجاد گذر فرهنگ و هنر پیوند مردم و  گردشگران را  با آثار تاریخی و فرهنگی عمیق تر کرده و روحیه نشاط و شادی را در فضای جامعه ساری می کند.

برادران افزود: از طریق طرح گذر فرهنگ و هنر با ایجاد مکانهایی چون تماشاخانه، نگارخانه، نمایشگاه و موزه های خصوصی نشاط اجتماعی بین جوانان ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: یکی از راههای مقابله با آسیب های اجتماعی در سطح جامعه سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و هنر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این نشست با اشاره به طرح  مثلث توسعه اقتصادی استاندار گفت: فرهنگ سازی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف از طریق فرهنگ عمومی و گذر فرهنگ و هنر ایجاد می شود.

جعفر مروارید افزود: یکی از راههای کاهش وابستگی درآمد کشور به نفت، اقتصادی کردن فرهنگ و هنر است به طوری که موسیقی، تئاتر و آثار هنری به تولیدگری اقتصادی و افزایش درآمدها منجر شوند.

وی با اشاره به  نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب ادامه داد: با ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر می توان در فضای جامعه گفتمان سازی فرهنگی کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه فعالان عرصه گذرهای فرهنگ و هنر از حمایت های مالی و معنوی بهره مند می شوند گفت: مسوولان شهری سبزوار سریعتر نسبت به انتخاب مکان مناسب ایجاد گذر فرهنگ و هنر اقدام کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها شهرداری سبزوار توسعه اقتصادی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سبزوار توسعه اقتصادی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرداری سبزوار توسعه اقتصادی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه از نوسازی و درجاسازی واحد‌های فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستا‌های تابعه براساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد.

وی اظهار کرد: واحد‌های فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحد‌های واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستا‌های خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

این مسئول بیان کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود، لذا با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحد‌های فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت 
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون