Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، جو یونگ چول، کنسول هیات نمایندگی کره در دفتر سازمان ملل در ژنو در کنفرانس خلع سلاح سازمان ملل گفت: ما دیگر دلیلی برای تعهد یک جانبه نداریم آن هم وقتی که طرف دیگر به آن پایبند نیست.

نماینده کره شمالی، آمریکا را به اعمال غیرانسانی‌ترین و وحشیانه‌ترین نوع تحریم‌ها علیه کشورش متهم کرد و گفت: اگر آمریکا بر این سیاست خصمانه علیه کره شمالی اصرار ورزد دیگر شاهد خلع سلاح هسته‌ای شبه جزیره کره نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی تاکید کرد: اگر آمریکا سعی در اجرای درخواست‌های یک جانبه خود داشته و بر اعمال تحریم‌ها اصرار ورزد کره شمالی مسیر دیگری در پیش خواهد گرفت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از لبنان ۲۴، سنتکام از توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه به علت شرایط بد آب و هوایی خبر داد.

سنتکام اعلام کرد که شدت وزش باد و ارتفاع امواج دریا شرایط ناامنی را برای نظامیانی که مشغول ساخت اسکله هستند، ایجاد کرده است.

گفتنی است که آمریکا به دنبال ساخت اسکله شناور در سواحل غزه است. این طرح شامل دو جزء اصلی است که باید به هم وصل شوند - یک اسکله شناور بزرگ که از قطعات فولادی تشکیل شده و یک گذرگاه و اسکله دو طرفه ۵۴۸ متری.

این گذرگاه از اتصال قطعات فولادی ۱۲ متری تشکیل شده است که تا ساحل ادامه دارد.

کشتی‌های باری تدارکات را به آب‌های غزه می‌رسانند و کمک‌ها سپس بر روی تعدادی قایق و کشتی‌های کوچک‌تر - معروف به کشتی‌های پشتیبانی لجستیکی - بارگیری و به اسکله برده می‌شود. از آنجا به بعد، وسایل نقلیه زمینی امکانات را به داخل غزه خواهند برد.

این مسیر فلزی در دریا وصل و سپس به سمت ساحل هدایت می‌شود و نیروهای آمریکایی مجبور نیستند پا به ساحل غزه بگذارند.

کد خبر 6095946

دیگر خبرها

  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا+فیلم
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟