Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:35:06 GMT

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای اجرای سد کاردنه دشتی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۰۶۹۱

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای اجرای سد کاردنه دشتی

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعدازظهر سه‌شنبه در شورای آب استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های داخلی استان بوشهر در بخش منابع آب باید شناسایی و از آن‌ها برای حل مشکلات آب آشامیدنی، کشاورزی و صنعت استفاده شود.

وی از تخصیص پنج میلیارد ریال برای اجرای طرح اصلاح و نوسازی شبکه آب‌رسانی شهرهای بوشهر و برازجان خبر داد و افزود: دستگاه‌های اجرایی آب فضای سبز ادارات را از دیگر منابع تأمین کنند تا در آب‌رسانی خللی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند اضافه کرد: برای سرعت بخشی در اجرای سدهای کوچک، آب‌شیرین‌کن‌ها در شهرها و روستاهای این استان ۵۰ میلیارد ریال برای اجرای سد کاردنه دشتی تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: هرچند بارش‌ها در زمستان سال جاری مطلوب است اما نباید این امر مانع از پیگیری حل مشکلات آب آشامیدنی شود و تا تکمیل پروژه‌های آب‌رسانی پیگیری‌های لازم انجام شود.

استاندار بوشهر اظهار داشت: پس از ۴۰ سال منطقه تنگک‌های شهر بوشهر که با تانکر آب‌رسانی می‌شد با اجرای پروژه‌های آب‌رسانی به شبکه متصل شد در همین ارتباط باید حل مشکل دیگر نقاط شهر بوشهر نیز در دستور کار قرار گیرد.

گراوند با تأکید بر سرعت بخشی در اجرای طرح مخزن ذخیره آب شهر دلوار شهرستان تنگستان گفت: برای سرعت بخشی در اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن روستایی و شهری باید زیرساخت تأمین برق آن‌ها فراهم شود.

وی بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از سد اخند در شهرستان عسلویه یک ضرورت است و با اجرای این خط، مشکل آب روستاهای مختلف این شهرستان برطرف می‌شود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با حل مشکلات پروژه آب‌شیرین‌کن روستاهای هلیله، بندرگاه و شیف باید این پروژه در کوتاه‌ترین زمان تکمیل شود.

کد خبر 4831739

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر آبرسانی بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان بوشهر شهرکرد سردار سلیمانی ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی