Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@20:26:02 GMT

کشف بیش از ۱۷۳ کیلوگرم موادمخدر در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۰۷۸۷

کشف بیش از ۱۷۳ کیلوگرم موادمخدر در خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار مجید شجاع روز سه‌شنبه افزود: ماموران انتظامی نهبندان با دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای عبوری این شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران هنگام کنترل محورهای عبوری، خودرو قاچاقچیان را شناسایی کردند و به راننده آن دستور ایست دادند که متهمان بدون توجه به ایست پلیس متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: بلافاصله طرح مهار توسط ماموران انتظامی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه اجرا شد که در این عملیات ضربتی، خودرو پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز توسط پلیس متوقف و در بازرسی از آن ۱۷۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات، یک دستگاه پژو ۴۰۵ توقیف شد و ۲ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کوله برها با ۱۰۱ کیلوگرم تریاک دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی هم از کشف ۱۰۱ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک در شهرستان نهبندان از افراد کوله بر خبر داد و گفت: ماموران ایست و بازرسی سهل آباد هنگام کنترل محورهای عبوری متوجه تردد افراد ناشناس به صورت پیاده از نزدیکی محل شدند و به آنان دستور ایست دادند.

سرهنگ سعید دادگر افزود: متهمان با بی‌توجهی به ایست پلیس از محل متواری شدند که ماموران در اقدام هوشمندانه و ضربتی، ۲ قاچاقچی موادمخدر را دستگیر کردند که در بازرسی از کوله‌های این افراد ۱۰۱ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: اشرار و قاچاقچیان بدانند پلیس با رصد به موقع مسیرهای تردد، عرصه را بر این افراد تنگ کرده و اجازه نخواهند داد به اهداف خود دست پیدا کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 پژو خراسان جنوبی خودرو فرمانده انتظامی استان کشف قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فرمانده انتظامی فارس گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه‌اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد کرده اند و پس از مدتی به علت عدم توان در عمل به تعهدات، متواری شده اند.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده‌اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز  هستند.
سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی به کاشان اعزام شدند و طی دو عملیات،  هر ۶ نفر متهم را (در کاشان و شیراز) دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تاکنون  یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، اعلام کرد : کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
وی خاطر نشان کرد: اعتماد نا به جای شهروندان به این افراد، آن هم با  وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه