Web Analytics Made Easy - Statcounter

همیشه وقتی اسم اسباب‌کشی آورده می‌شود، ترس و استرسی بر تن ما می‌افتد که باعث می‌شود نتوانیم کارها را به‌درستی و سر موقع انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نوبار، اسباب‌کشی یکی از بزرگ‌ترین و پراسترس‌ترین کارها برای همه افراد است. به همین خاطر همه برای کاهش فشارهای مربوط به آن به دنبال راه فراری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید روزها و شب‌های خود را به دنبال پیدا کردن اتوبار و شرکت حمل‌ونقل سپری کنند و حتی کوچه‌ به کوچه به دنبال آن بگردند. شاید اگر شما که اسباب‌کشی دارید زودتر با اسم نوبار آشنا شوید بتوانید برنامه‌ریزی این روز سخت را زودتر از موعد انجام دهید و فشار و استرس آن را کاهش دهید.

نوبار اولین اپلیکیشن تخصصی اسباب‌کشی

همان‌طور که گفتیم اسباب‌کشی کاری بسیار سخت و پراسترس است؛ اما اگر راهی برای آسان‌تر کردن آن باشد چرا نباید از آن استقبال کنید. تصور کنید در خانه خود نشستید، در محل کار پشت میز کار خود هستید و یا در ماشین کنار خیابان پارک کردید و به فکر کرایه اتوبار هستید.

برای این کار مطمئناً به ابزاری آنلاین نیاز پیدا خواهید کرد تا بتوانید کارهای خود را با برنامه و منظم تنها با چند کلیک انجام دهید.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و مسیر حرکتی تمام کسب‌وکارها به‌سوی آنلاین شدن، حوزه حمل بار نیز خود را همگام با تکنولوژی کرده است. در واقع این مسیری که تمام کسب‌وکارهای آنلاین در پیش‌ گرفته‌اند برای این است که مردم را از صرف هزینه و وقت بسیار برای انجام کارهای خود رها کنند و با در اختیار داشتن ابزارهای آنلاین در کسری از ثانیه خدمات و محصول خود را دریافت کنند. در حوزه حمل بار و کرایه اتوبار، نوبار همین کار را برای مردم کرده است.

نوبار، اولین اپلیکیشن تخصصی درخواست اسباب‌کشی در تهران است که کار و هدف اصلی آن کمک به کاهش استرس و سختی اسباب‌کشی برای کاربران است. انجام اسباب‌کشی با اپلیکیشن نوبار تنها با چند کلیک انجام می‌شود و کسی که اسباب‌کشی دارد چه چیزی از این بهتر را می‌خواهد تا با خیال راحت به خانه جدید خود برود.

اسباب‌کشی منزل در تهران با نوبار از طریق اپلیکیشن و یا وب‌سایت آن با چند کلیک انجام می‌شود و کاربر در هنگام استفاده به‌راحتی مبدأ و مقصد، نوع ماشین درخواستی از قبیل کامیون، نیسان و ماشین بار، تعداد کارگر حمل بار، کارگر بسته‌بندی و حتی کارگر فنی برای انجام کارهای فنی و باز و بسته کردن وسایل برقی در مبدأ و مقصد را انتخاب می‌کند و با خیال راحت منتظر روز موعود می‌نشیند.

خدمات نوبار

کاری که قبل از شروع اسباب‌کشی باید انجام دهید پیدا کردن اتوبار و رزرو آن است. خدمات اتوبار نوبار فراتر از کرایه اتوبار است.

برای اسباب‌کشی مطمئناً به کارهای مربوط به بسته‌بندی وسایل نیاز پیدا خواهید کرد. می‌توانید خدمات مربوط به بسته بندی اثاثیه منزل با نوبار را از قبیل کارگر بسته‌بندی اثاثیه و یا حتی سفارش وسایل مورد نیاز برای بسته‌بندی وسایل مانند جعبه، چسب پهن و پلاستیک حباب‌دار درخواست کنید و یا کار بسته‌بندی را خودتان انجام دهید.

دیگر خدمت کارآمد نوبار برای شما کارگر فنی است. بسیاری از ما هنگام باز و بسته کردن وسایل برقی مانند تلویزیون و لوسترها با مشکل روبه‌رو هستیم و نحوه باز و بسته کردن‌ آن‌ها را بلد نیستیم. کارگر فنی را می‌توانید از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت نوبار درخواست کنید و نگران باز و بسته کردن وسایل برقی خود نباشید.

یکی از دغدغه‌های نوبار عدم وجود قیمت دهی شفاف و ثابت هنگام ثبت سفارش اسباب‌کشی در بازار بود. نوبار این دغدغه را برطرف کرده است. با ثبت سفارش در نوبار و ثبت درخواست‌های خود در اپلیکیشن، در پایان کار فاکتوری را مشاهده می‌کنید که قیمت نهایی حمل بار است و این قیمت تا پایان کار تغییر نخواهد کرد و ثابت خواهد ماند.

باوجود اپلیکیشن نوبار به‌راحتی می‌توانید بار خود را از مبدأ تا مقصد رصد کنید و نگران گم‌شدن وسایل خود نباشید. اپلیکیشن نوبار کار حمل بار را آسان کرده است و به‌راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید خدمات نوبار را در زمینهٔ حمل بار و بسته‌بندی سفارش دهید و نگران اسباب‌کشی خود نباشید.

آیا داشتن ابزاری برای اسباب‌کشی راحت و آسان جذاب نیست؟ آیا دوست ندارید به‌اندازه چند کلیک کردن انجام اسباب‌کشی خود را رزرو کنید و با خیال راحت به بقیه کارهای مربوط به جابه‌جایی خود برسید؟ اگر از این مدل اسباب‌کشی استقبال می‌کنید، اپلیکیشن نوبار را نصب کنید و در کم‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین هزینه سفارش اسباب‌کشی خود را ثبت کنید.

با ثبت سفارش خود با خیال راحت در خانه بنشینید و به فکر برنامه‌ریزی برای گرفتن مهمانی خانه جدید باشید و کارهای مربوط به آن را آغاز کنید.

www.nobaar.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟

ایتنا - جنیفر آنیستون بازیگر مشهور آمریکایی دلایل عدم تمایل خود به ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن محبوب تیک تاک را توضیح داد.
جنیفر آنیستون بازیگر مشهور آمریکایی دلایل عدم تمایل خود به ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن محبوب تیک تاک را توضیح داد.

به گزارش ایتنا، اظهارات انیستون به Page Six در زمانی بیان شد که تعداد کاربران تیک‌تاک به بیش از 1.5 میلیارد نفر رسیده بود و این اپلیکیشن در مناطق آسیایی و غربی به ویژه در ایالات متحده به محبوبیت فوق‌العاده ای دست یافته بود.

جنیفر آنیستون گفت که نمی‌خواهد در چالش‌های ترند شده در "تیک تاک" افراط کند و خاطرنشان کرد که زندگی او و دیگران را نابود می‌کند.

بازیگر سریال "دوستان" هشدار داد که استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌تواند بر سلامت روان تأثیر بگذارد.

قابل ذکر است که جنیفر آنیستون در سال 2019 مدت‌ها بعد از پیوستن اغلب ستاره‌های هالیوود به معروف‌ترین اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس، به پلتفرم اینستاگرام پیوست.

دیگر خبرها

  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟