Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@19:02:52 GMT

پیروزی نادال، مدودف و زورف در روز دوم اپن استرالیا

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۰۶۱

ساعت24-تنیسورهای برجسته جهان توانستند نخستین گرند اسلم سال را با پیروزی آغاز کنند.

روز دوم تنیس اپن استرالیا با پیروزی قاطع رافائل نادال، مرد شماره یک جهان آغاز شد. تنیسور اسپانیایی برابر اوگو دلین قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. او در ست نخست ۶ بر ۲ حریفش را شکست داد و در ادامه پیروزی ۶ بر ۳ را به دست‌ آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری مرد شماره یک جهان ادامه داشت و ۶ بر صفر دلین را در ست سوم مغلوب کرد.

دنیل مدودف، مرد شماره چهار جهان هم با پیروزی نخستین گرند اسلم سال را آغاز کرد. تنیسور روس برابر فرانس تیافوئه قرار گرفت و ۳ بر یک حریف آمریکایی‌اش را شکست داد. مدودف در ست نخست ۶ بر ۳ پیروز شد اما ست دوم را با نتیجه ۶ بر۴ واگذار کرد. او در ادامه جبران کرد و توانست دو ست دیگر را با نتایج ۶ بر ۴ و ۶ بر ۲ به نفع خود پایان دهد.

دومینیک تیم هم به راحتی مانارینو فرانسوی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و به دور دوم صعود کرد. الکساندر زورف با نتیجه مشابه چکیناتو ایتالیایی را مغلوب ساخت. روبرتو آئوگوستین بائوتیستا نیز هموطن خود فلیسیانو لوپس را ۳ بر صفر شکست داد. پیروزی مشابهی را گائل مونفیس برابر لو ین به دست آورد.

مارین چیلیچ، جان میلمن، دیگو شوارتسمن، فابیو فونینی، میلوش رائونیچ، استن واورینکا، پابلو کارنیو بوستا، ورداسکو، جان ایزنر و ژیل سیمون هم با شکست حریفانشان به دور بعد راه یافتند.

در بخش بانوان نیز تنیسورهای برتر راهی دور دوم شدند. کارولینا پلیسکووا، بانوی شماره دو جهان برابر کریستینا ملادنوویچ قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تنیسور اهل چک در ست نخست ۶ بر یک حریف فرانسوی‌اش را شکست داد و در ست دوم ۷ بر ۵ پیروز شد.

سیمونا هالپ هم ۲ بر صفر جنیفر برادی را شکست داد. بانوی شماره سه جهان در ست اول به سختی پیروز شد و ۷ بر ۶ حریفش را مغلوب کرد اما ست دوم را به راحتی به نفع خود تمام کرد و ۶ بر یک پیروز شد.

آنجلیک کربر، کیکی برتنز، بلیندا بنچیچ، الینا اسویتولینا هم با شکست حریفانشان راهی دور دوم شدند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادال: همه چیز از نو شروع می‌شود

رافائل نادال وارد مسابقات مسترز رُم شد و در مورد وضعیت خود اظهارنظر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی و شماره یک پیشین جهان وارد مسترز خاکی رُم (ایتالیا) شد و تصویری از او در ایتالیا توسط سرویس رسانه‌ای این مسابقات در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافت.

انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم

رافائل نادال پس از ورود به رُم گفت: هر آنچه در مونت کارلو اتفاق افتاد در مونت کارلو باقی می‌ماند. هر آنچه در بارسلونا اتفاق افتاد در بارسلونا باقی می‌ماند. هر آنچه در مادرید اتفاق افتاد در مادرید باقی می‌ماند.اکنون در رُم هستیم، همه چیز از نو شروع می‌شود.

نادال 10 بار برنده مسابقات مسترز رُم شد که بهترین نتیجه در تاریخ این تورنمنت محسوب می‌شود. این تنیسور اسپانیایی پس از 723 روز برای نخستین بار در این تورنمنت بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۹/ «دوراهی تسلیم و شکست»
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • نادال: همه چیز از نو شروع می‌شود
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند