Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا عراقی بعداز ظهر سه شنبه در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان همدان گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور و استان همدان، سامانه پرفشاری در راه است که از وجود برف، باران و سرما خبر می‌دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به ورود سامانه پرفشار برف و سرما به استان همدان هوشیار بوده و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقی افزود: با توجه به اظهارات کارشناس هواشناسی استان همدان مبنی بر برودت هوا و سرما، باید هماهنگی‌ها و مدیریت بیشتری انجام شود.

وی گفت: در این راستا باید به گلخانه‌ها و دیگر مجموعه‌هایی که ضرورت دارد اطلاع‌رسانی شود تا بتوان از خسارات‌های احتمالی پیشگیری کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان اضافه کرد: باید آب را از مکان‌هایی که امکان رانش زمین وجود دارد دور کرد چراکه این اقدام باعث سبک‌سازی می‌شود و از رانش بیشتر جلوگیری می‌کند.

کارشناس هواشناسی همدان نیز گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت سه شنبه دمای هوای بیشتر نقاط استان کاهش یافته و دمای برخی از نقاط به منفی ۱۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

محمدحسن باقری شکیب عنوان کرد: فعالیت این سامانه از اواخر وقت سه‌شنبه آغاز و تا بعدازظهر چهارشنبه با بارش برف ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این سامانه موجی از هوای سرد را وارد استان همدان می‌کند، افزود: روز پنجشنبه سامانه بارشی به تدریج از آسمان استان همدان خارج می‌شود.

باقری‌شکیب افت شدید دمای هوا، کولاک در گردنه‌ها، یخ زدگی معابر و لغزندگی جاده‌ها را دور از احتمال ندانست.

کد خبر 4831326

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان بارش برف بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان بوشهر شهرکرد سردار سلیمانی ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رئیس دیوان از رای هییت تخصصی درباره کالای ورود ممنوع

بر اساس ابلاغیه گمرک ایران، طبق رای جدید دیوان عدالت اداری، وضعیت رسیدگی کالاهای ممنوع قانونی و ممنوع دولتی تغییر کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رای هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص ابطال بخشنامه دفتر حقوقی و واردات در خصوص نحوه تشخیص و اقدام در خصوص کالاهای ممنوع قانونی و ممنوع دولتی در فرآیند تشریفات گمرکی و پرونده های موضوع قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و موارد شمول ماده 105 قانون امور گمرکی صادر شد.

به صورت خلاصه این رای نشان میدهد کالاهای ممنوع دولتی در حکم کالای مجاز مشروط است و صرفاً کالاهای ممنوع قانونی و شرعی را میتوان اجرای ماده 35  و 105 قانون امور گمرکی نمود.

این رای توسط مدیر کل دفتر حقوقی به گمرکات اجرایی بر اساس دادنامه ابلاغی در تاریخ 11 اردیبهشت 1403 و بعد از اعتراض رئیس دیوان علیه رای هییت تخصصی صنایع و بازرگانی دیوان عدالت اداری مورخ 18 شهریور ماه 1402 ، ابلاغ گردیده است.

برای مشاهده این ابلاغیه اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت رئیس دیوان از رای هییت تخصصی درباره کالای ورود ممنوع
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خصوص وزش باد
  • گرد و خاک از استان‌های همسایه به یزد می‌رسد
  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به لرستان