Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه صنعتی شریف از اقدام این دانشگاه برای اهدای بورس تحصیلی به یاد ۱۶ دانش آموخته این دانشگاه در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مهدی فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در مراسم یادبود جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی که عصر امروز در داشگاه صنعتی شریف برگزار شد، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های این جانباختگان از اعطای بورس تحصیلی تحقیقاتی به یاد جانباختگان دانشگاه صنعتی شریف در این سانحه هوایی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری مراسم یادبود نخبگان از دست رفته دانشگاه شریف حداقل کاری بود که می‌توانستیم برای این عزیزان انجام دهیم و در نظر داریم نمادی را در دانشگاه به یاد این 16 جانباخته سقوط هواپیمای اوکراینی که دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف بودند در دانشگاه نسب کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف همچنین ادامه داد: علاوه براین در نظر داریم تعدادی بورس تحصیلی و تحقیقاتی را با موافقت و حمایت معنوی خانواده های جانباختگان نخبگان شریف در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی و حمایت خود دانشگاه و بنیاد حمایت از نخبگان دانشگاه داشته باشیم تا این بورسیه به نام عزیزان از دست رفته سالیانه به تعدادی از دانشجویان اهدا شود.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,1412/CT11 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه شریف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه شریف دانشگاه شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا