Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:54:38 GMT

جهانبخش: بازی با بورنموث بسیار مهم است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۳۲۲

جهانبخش: بازی با بورنموث بسیار مهم است

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال برایتون آلبیون امشب از ساعت ۲۳ در هفته نوزدهم لیگ جزیره مقابل بورنموث به میدان خواهد رفت، دیداری که علیرضا جانبخش در گفت‌وگو با روزنامه آرگوس آن را برای هر ۲ تیم بسیار مهم دانست.

برایتون در جدول لیگ جزیره در رتبه پانزدهم و فقط سه امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایتون در آخرین بازی سال ۲۰۱۹ بورنموث را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. جهانبخش به نشریه  آرگوس گفت: "تک تک بازی‌ها در لیگ برتر مهم هستند. دیدار با بورنموث بازی مهمی برای ما خواهد بود، اما ما به این بازی هم مثل بازی‌های دیگر دیدار ها نگاه می‌کنیم.

جهانبخش افزود: پیروزی در این بازی کار را برای ما در ادامه رقابت های لیگ آسان‌ تر خواهد کرد. ما فکر نمی‌کنیم این بازی مهمترین زندگی ما باشد، اما به میدان مسابقه خواهیم رفت و امیدوارم این سه امتیاز را کسب کنیم.

جهانبخش در پاسخ به این سوال که در سه بازی بعدی خود مقابل حریفانی قرار  می گیرید که پایین‌تر از آن‌ها در جدول قرار دارید (بورنموث، وست هام و سپس واتفورد)، آیا با این وجود برایتون برای امتیازاتی که می‌خواهد کسب کند هدفی تعیین کرده است یا خیر بیان کرد؟ ما هرگز در مورد آن صحبت نمی‌کنیم، اولویت اصلی ما عملکرد خوب و آماده بودن برای هر بازی است. روز قبل از هر بازی در مورد آن دیدار صحبت می‌کنیم و صادقانه باید بگویم که هر بازی در این لیگ مهم است.

او  ادامه داد: سال گذشته به دلیل مصدومیت بازی با بورنموث را از دست دادم. ما سال گذشته عملکرد خیلی خوبی برابر این تیم داشتیم و امیدوارم بتوانیم همین کار را انجام دهیم تا به سه امتیاز برسیم.

بازیکن ایرانی برایتون بیان کرد:  سال جدید را به خوبی آغاز کرده ام و این همان چیزی است که من به آن امیدوارم و هر روز سخت کار می‌کنم. من همیشه برای بدست آوردن شانس بیشتر تمرین می‌کنم، امیدوارم که چنین اتفاقی بیفتد، زیرا به عنوان یک فوتبالیست همیشه باید بازی کنید و درگیر شوید، این چیزی است که من مشتاقانه منتظر آن هستم.

بیشتر بخوانید: استون ویلا ۱ - منچسترسیتی ۶/ آتش بازی در ویلا پارک برای رسیدن به رتبه دوم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش جهانبخش لیگ جزیره لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!

در بازی معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره، منچسترسیتی در خانه برایتون به یک پیروزی قاطعانه دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، شاگردان پپ گواردیولا در بازی معوقه هفته بیست‌ونهم خود برخلاف تصورات اصلا کار سختی نداشتند و توانستند برایتون را در خانه‌اش گلباران کنند و به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کنند.

سیتیزن‌ها در همان ۳۵ دقیقه نخست بازی نسخه دی‌زربی و شاگردانش را پیچیدند و ۲ مرتبه توسط فودن و یک مرتبه توسط دی‌بروینه دروازه برایتون را گشودند و در نیمه دوم هم آلوارس در دقیقه ۶۲ تیر خلاص را بر پیکر رقیب شلیک کرد.

با این پیروزی منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز و یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم قرار گرفت تا باز هم در آستانه قهرمانی در لیگ جزیره قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود