Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های ملی هندبال ایران و قطر در دومین دیدارشان در رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا و انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ مصر امشب از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند، ۲ تیم در حالی در این بازی برابر هم رویارویی کردند که شرایط کاملا برابر و یکسانی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عنابی پوشان سال‌ها است که از برترین‌های جهان و آسیا هستند و توانسته اند نتایج درخشانی کسب کنند، آن‌ها نایب قهرمان جهان هستند و در دور قبلی این مسابقات هم  به قهرمانی رسیده اند، تیم ملی هندبال قطر در مجموع سومین تیم پر افتخار قاره کهن محسوب می‌شود، این در حالی است که تیم ملی هندبال ایران مدتی است نتوانسته به جمع ۴ تیم برتر آسیا برسد.  

قطری‌ها البته تیم پا به سن گذاشته‌ای دارند و در این دوره هم نتوانستند المپیکی شوند، آن ها، اما در ۳ دیدار گذشته شان در این رقابت‌ها هم  برنده بودند و شب گذشته هم کره جنوبی پر افتخار‌ترین تیم قاره کهن را بردند، آن‌ها همچنین در چند ماه گذشته بازی‌های دوستانه زیادی داشتند و در اردو‌های مختلف هم حاضر شدند.  

تیم ملی کشورمان هم نسبت به چند سال گذشته شرایط بسیار بهتری دارد، شاگردان حبیبی پیش از این مسابقات در ۴ اردو حاضر شدند و چند بازی دوستانه با تیم‌های مختلف از جمله همین تیم ملی قطر هم داشتند. آن‌ها در آماده‌ترین شرایط به سر می‌برند و شب گذشته هم موفق شدند تیم میزبان مسابقات را ببرند.   شاید خیلی از ملی پوشان در این بازی انتظار برد نداشتند، اما بسیاری منتظر بودند تا درخشش و جانفشانی را در زمین بازی و مقابل قدرتمند‌ترین تیم آسیا ببینند.  

نیمه نخست / 

 

بیشتر بخوانید:

حیدری راد: ۶۰ دقیقه با کویت و هوادارانش جنگیدیم/ برای پیروزی برابر تیم چند ملیتی قطر انگیزه زیادی داریم

پاکدل: بازیکنان تیم ملی همانند سربازان وطن در زمین بازی حاضر شدند/ رقبای قدرتمندی داریم و نیمه پر لیوان را می‌بینیم

تیم ملی هندبال ایران - قطر / کار سخت هندبالیست‌های ایرانی برای تکمیل موفقیت و صعود زود هنگام

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال ایران مسابقات قهرمانی هندبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران جوان و انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود. 

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات امروز در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل مسابقات قهرمانی آسیا پسران جوان:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران - چین

گروه C: اردن - هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی - چین تایپه - قطر

ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار شود که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان ایران با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس