Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ارومیه در مجلس نسبت به اتفاقات دیروز دیدار نود ارومیه و آلومینیوم اراک واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از درگیری های عجیب دیروز حاشیه دیدار نود ارومیه و آلومینیوم اراک، امروز نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس پیامی خطاب به وزیر ورزش و حیدر بهاروند منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این پیام گفت:

در چند مسابقه اخیر فوتبال متاسفانه شاهد یک سری عملکردهای ناصحیح از طرف مسئولان لیگ در رابطه با مسابقات تیم نود می بینیم. دیروز هم عینا شاهد بودیم. انتظار داریم این بی اخلاقی ها در مسابقات فوتبال تمام شود و عدالت علی علیه السلام اجرا شود. بعد از مسابقه مشاهده می شود بعضی افراد خاص در اتاق داوران هدیه می دهند.

نادر قاضی پور افزود:

این در شان داوران عزیز ما نیست. امیدوارم سرپرست فدراسیون، وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته داوران، رئیس لیگ فوتبال با بداخلاقی ها برخورد کنند و نتیجه را به مردم شریف آذربایجان و به خصوص مردم ارومیه برسانند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نود ارومیه نادر قاضی پور وزیر ورزش آلومینیوم اراک حیدر بهاروند نادر قاضی پور نود ارومیه وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است

حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه این هفته در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان برگزار می‌شود، باید از سوی مردم این ۲ حوزه انتخابیه جدی گرفته شود و انتخابات باید همانند مرحله اول با مشارکت پرشور مردم همراه باشد.

وی افزود: مردم باید همانگونه که در مرحله اول با شور و نشاط شرکت کنند و انتخاباتی از روی آگاهی و بررسی داشتند در این دوره با همان اهمیت مشارکت کنند و افراد اصلح را راهی خانه ملت کنند.

حجت الاسلام اخوان صباغ تاکید کرد: اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مراتب اهمیت بیشتری نسبت به مرحله دوم دارد چرا که ۵۰ درصد افراد راه یافته به این مرحله با رأی مردم به مجلس می‌روند و نماینده مردم آن حوزه انتخابیه می‌شوند به همین دلیل هر چه مشارکت آگاهانه و پرشورتر باشد، افراد اصلح‌تری راهی خانه ملت می‌شوند و می‌توانند تأثیر مثبت‌تری بر شرایط قانونگذاری در کشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6099422

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • خشک شدن دریاچه ارومیه چالش جدی در شهرستان شبستر است
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن