Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، فیلم «نامو»(بیگانه) نخستین تجربه کارگردانی نادر ساعی‌ور در اولین حضور بین المللی خود برای حضور در بخش «فُروم» برلین پذیرفته شد.

«نامو» در بخش فروم برلیناله ۲۰۲۰ در کنار فیلم هایی از کشورهایی چون امریکا، اسپانیا، نیجریه، کانادا، چک، روسیه، فرانسه، رومانی، آلمان، لبنان، برزیل، آرژانتین، چین و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و. به نماش گذاشته می‌شود.

«نامو» به تهیه کنندگی مستانه مهاجر  و  طهورا ابولقاسمی و سرمایه گذاری نوید محمد زاده و پژمان بازغی تولید شده است.

بختیار پنجه ای، سویل شیرگیر، نادر مهدی لو، ناصر هاشمی، هادی افتخارزاده، فیروز عاقلی، وتارا آقاجانی بازیگران این فیلم هستند.

بخش فُروم (Forum) برلیناله، با تاکید بر آثار فیلم‌سازان جوان از سرتاسر دنیاست و در سال‌های مختلف فیلمسازان شاخصی با فیلم‌های‌شان در این بخش حضور داشته‌اند.

پخش این فیلم با شرکت آرت هود اینتریمنت است و سایر عوامل فیلم «نامو» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: وحید بیوته، تدوین: جعفر پناهی، صدابردار: عبدالرضا حیدری، صداگذار: حسین قورچیان، مدیرتولید: سامان ایرانزاده، دستیار کارگردان: امیر اطمینان، مدیر روابط عمومی : علی پاکزاد.

هفتادمین جشنواره فیلم برلین از تاریخ ۲۰ فوریه تا اول مارس (۱ تا۱۱ اسفند) برگزار می‌شود و امسال «جرمی آیرونز» بازیگر تحسین شده سینما و تئاتر انگلیس به عنوان رئیس هیات داوران بخش رقابتی اصلی انتخاب شده است.

نادر ساعی‌ور زاده ۱۳۵۳ تبریز، فعالیت سینمایی خود را با فیلم قاعده ۸م. م به عنوان کارگردان در سال ۱۳۷۰ آغاز کرده است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی رشتهٔ ادبیات نمایشی از دانشگاه اراک در سال ۱۳۸۴ و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه تهران است.

نادر ساعی‌ور علاوه بر کارگردانی نویسندگی هم می‌کند. او تا به حال نویسندگی فیلم کوتاه کنترل را برعهده داشته و همچنین با همکاری اکبر شریعت سریال اپیزودی “دوز چورک” را برای شبکه سهند نوشته است. او همچنین جایزه دوم فیلمنامه‌نویسی اولین جشنوارهی فیلمنامهٔ اقتباسی را برای فیلم نامه “مهمان هر شب” برنده شده است. “ناگهان اتفاق افتاد”یکی دیگر از داستان‌های نوشته نادر ساعی‌ور است، از داستان‌های دیگر نوشته نادر ساعی‌ور می‌توان به مهمان ناخوانده و گورهای دسته جمعی و داستان شب و کولی اشاره کرد.

46

کد خبر 1344637

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فیلم سرگرمی استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این فیلمساز تحسین شده قصد داشت فیلم بعدی خود را به نام «انزو» با نویسندگی مشترک «رابین کامپیلو» در اواخر امسال فیلمبرداری کند.

«ایزابل د لا پاتلیر» نماینده کانته، به رسانه‌های فرانسوی اعلام کرد که این فیلمساز در پاریس و بر اثر بیماری درگذشت."

«کلاس درس» یک فیلم مستند-درام بر اساس کتابی نیمه خود زندگینامه از «فرانسوا بگودو» است که داستان آن درباره معلمی در محله‌ای در پاریس است و در آن بازیگرانی عمدتاً غیرحرفه‌ای بازی کرده‌اند.

به گزارش اسکرین، آخرین فیلم این کارگردان «آرتور رمبو» بود، درباره نویسنده‌ای که به خاطر محتوای رسانه‌های اجتماعی تحریک‌آمیزش به دردسر می افتد. این فیلم در جشنواره تورنتو ۲۰۲۱ نمایش داده شد. او همچنین فیلم «فاکس‌فایر: اعترافات یک دختر تبهکار» که در تورنتو ۲۰۱۲ رونمایی شد و فیلم «بازگشت به ایتاکا» که در سال ۲۰۱۴ در جشنواره ونیز انتخاب شد.

مرگ «لوران کانته» شوک بزرگی برای صنعت فیلم فرانسه است و با ادای احترام سینماگران همراه شده است. «ژیل ژاکوب» رئیس پیشین جشنواره فیلم کن، در پستی در X (توئیتر)، کانته را «فیلمساز خوب و با احتیاط و سرشار از انسانیت توصیف کرد که از برنده شدن نخل طلای خود اشباع نشد.

کد خبر 847192 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان کارگردانان سینمای جهان خبر مهم

دیگر خبرها

  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • قابهایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد