Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز تودیع و معارفه شهردار سابق و جدید پیشوا در سالن چندمنظوره در جوار شهدای گمنام این شهرستان با حضور مسوولین ارشد پیشوا و ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، عصر امروز مراسم تودیع حکمت امیری شهردار سابق و معارفه غلامرضا حبیبی شهردار جدید پیشوا با حضور حجت الاسلام باقری امام جمعه و حسین عباسی فرماندار و طالب نسب مدیرکل شهرداری و شوراهای استانداری تهران و دیگر مسوولان پیشوا و ورامین در سالن چندمنظوره در جوار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در مراسم معارفه شهردار جدید اظهار کرد: مردم ما به واسطه سقوط هواپیما که به طمع دشمن رخ داد در نمازجمعه حماسی به امامت رهبر حضور خود را نشان دادند باید تلاش کنیم این پیوند بین مردم و شهدا را پاسداری کنیم و قدم های مهمی در انقلاب اسلامی برداریم.

وی افزود: اقدامات انقلاب اسلامی را در این ۴۰ ساله را با خطای انسانی نمی توان کتمان کرد باید مردم را به آینده امیدوار کنیم در شرایط ویژه ای قرار داریم که تحریم ها ملت ما را مورد هدف قرار داده که با رهنمود های رهبری و مسوولان و مردم مقاومت خود را بیش از پیش نشان می دهند.

عباسی با اشاره به اتحاد ملت ایران با یکدیگر و تاریخچه پیشوا عنوان کرد: اتحاد عمومی باید حساس باشیم تفرقه می تواند به مردم ما آسیب برساند کشور ما را هیچ چیزی نمی تواند از بین ببرد و ملت ما با مقاومت خود همه پیروزی ها را بدست می آورد شهرستان پیشوا پنجمین شهر مذهبی  و دومین شهر مهم مذهبی استان تهران است با انبوه خدمات در سال های گذشته ولی باز هم مشکلات زیادی دارد.

وی ادامه داد: شهری با ۶۶ سال قدمت شهری و با پیگیری و تلاش مسوولین امر باید شهری توسعه یافته ای را شاهد باشیم  چرا که مدیریت شهری کالبد شهرستان محسوب می شود.

حسین عباسی تصریح کرد: از سال ۹۵ به بعد حدود ۶۰ میلیارد تومان از محلات مختلف علاوه بر ارزش افزوده به شهرداری پیشوا داشتیم و با مشکلات متعددی در شهر مواجه هستیم شهرداری یک دستگاه عمومی چندوجهی است که با رای اعضای شورا و نمایندگان مردم است هم از فیلتر های مختلف عبور می کند و مقام عالی استان او را معرفی و انتخاب می کند شهردار باید عدالت را در شهر برقرار کند و تشخیص اولویت ها و نیازهای شهر از مسائل مهم وظایف شهردار است.

فرماندار پیشوا در خصوص رای اعتماد گرفتن غلامرضا حبیبی از شورای شهر بیان کرد: از این که مهندس حبیبی اعتماد شورا را بدست آوردند تبریک می گویم باید وقت گذاشتن کافی و اخلاق مدارانه و روی گشاده گام در مجموعه شهرداری بگذارند اصلاح ساختار شهرداری یکی از نظام مدیریتی است قانون مداری و قانون گرایی در انجام پروژه ها براساس مجوزهای قانونی و بودجه های شهرداری که به سرانجام برسد.

نماینده عالی دولت با اشاره به حضور مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات اذعان کرد:مجموعه ۷ نفری شورا چون با رای مردم هستند با همکاری مردم و شهردار و فرماندار به مجموعه بزرگ تر می رسد در گام دوم انقلاب در دهه فجر ۴۱ سالگرد را گرامی خواهیم داشت. حضور مردم در ۲۲ بهمن می تواند تبلور عینی پیدا کند حضور مردم در انتخابات مردم را بیمه خواهد کرد با هوشمندی شما بزرگواران تمام خواسته های مقام معظم رهبری و مسوولان ارشد انشالله محقق خواهد شد.

غلامرضا حبیبی شهردار جدید پیشوا در مراسم معارفه اظهار کرد: برای بنده افتخاری است که در شهر امامزاده جعفر(ع) خدمت کنم ۲۵ سال در پیشوا زندگی می کنم و ۲۱ سال کارمند شهرداری هستم.

حبیبی تصریح کرد: در سال ۹۳ بنده معاون شهرداری پیشوا بودم و در سال ۹۶ تاکنون به عنوان شهردار منطقه یک ورامین خدمت کردم و ان‌شاءالله با همکاری یکدیگر برای توسعه و سربلندی شهر پیشوا خدمت کنیم و تمامی پروژه های نیمه کاره را به اتمام برسانیم.

براساس این گزارش غلامرضا حبیبی شهردار جدید پیشوا با ۷ رای کامل اعضای شورای شهر و حکم استاندار انتخاب شد ایشان ۲۰ سال سابقه کاری در شهرداری پیشوا و ورامین داشته و بومی پیشوا و دارای مدرک کارشناس معماری و از ویژگی های بارز ایشان صداقت و سادگی می باشدو از درجه نوسازی و شهرسازی و معاونت به درجه شهردار رسیدند.

همچنین از زحمات ۲۰ ماهه حکمت امیری شهردار سابق پیشوا و زحمات ۶ ماهه سید عباس طباطبایی سرپرست شهرداری پیشوا تقدیر شد حکمت امیری در مراسم حضور پیدا نکرده و پاسخ تلفنی مسوولان را نیز ندادند.

انتهای پیام/ح/پ/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: پیشوا انقلاب اسلامی شهدا شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی در مراسم تجلیل از کارگران خانواده بزرگ شهرداری که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد، یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری را گرامیداشت.

وی تاکید کرد: جایگاه، برکت و وقار دستان کارگران متفاوت از سایرین است تا جایی که پیامبر اعظم بر دستان کارگران بوسه زدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: کارگرانی که در راه تأمین معاش خانواده تلاش می‌کنند همانند کسانی هستند که در راه خدا جهاد می‌کنند.

مرتضوی ضمن تمجید از تلاش‌های خستگی ناپذیر مجموعه مدیریت شهری گفت: اداره کلان‌شهری همانند تهران با جمعیتی ۱۰ میلیونی بسیار دشوار است که خدمات کارگران مجموعه شهرداری را نباید نادیده گرفت.

مرتضوی همچنین با اشاره شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: مسؤولان و همه آحاد مردم و جامعه شریف کارگری باید عنایت ویژه‌ای به جهش تولید با مشارکت مردم داشته باشند.

در این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران ضمن تبریک هفته کارگر، تلاش کارگران خدوم به ویژه در شهرداری را ارج نهاد.

وی افزود: کارگران اساس استقلال کشور هستند.

زاکانی تاکید کرد: پیوستگی عمیقی بین دولت انقلابی و مجموعه شهرداری برقرار است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی که در شهرداری تهران رقم خورده به پشتوانه دولت انقلابی است.

در این مراسم از کارگران برتر مجموعه شهرداری تجلیل شد.

همچنین با درخواست ابراهیم شهرکی کارگر تلاشگر خدمات شهرداری از زاکانی شهردار تهران مبنی بر تبدیل وضعیت استخدام وی موافقت شد.

شهرکی پس از وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انتقام سخت از اسرائیل غاصب، هنگام کار و در نیمه شب واکنش جالب و متفاوتی داشت، که مورد توجه رسانه‌های گروهی قرار گرفت و درخواست وی مورد موافقت شهردار تهران قرار گرفت.

کد خبر 6099592

دیگر خبرها

  • شهردار شهر ربط معارفه شد
  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • مناظره نوش آبادی و خزائی در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا برگزار نشد
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد