Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@10:52:14 GMT

بودجه سازمان بیمه سلامت ۹ درصد افزایش داشته است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۴۲۹

بودجه سازمان بیمه سلامت ۹ درصد افزایش داشته است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: بر خلاف موارد مطرح شده درباره بودجه سازمان بیمه سلامت، بودجه این سازمان نسبت به سال گذشته نزدیک به ۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «محمد هاشمی» درباره برخی موارد مطرح شده در مورد بودجه سال ۹۹ سازمان بیمه سلامت افزود: سازمان بیمه سلامت تلاش می‌کند با حمایت‌های دولت و سازمان برنامه و بودجه در زمینه تخصیص به موقع بودجه، ماموریت‌های خود را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان کرد: تحلیل‌های انجام شده در زمینه بودجه سال ۹۹ سازمان بیمه سلامت از دقت کافی برخوردار نیست و با حمایت دولت و و سازمان برنامه و بودجه، میزان بودجه این سازمان برای سال آینده افزایش یافته است.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد فعالیت های مسجدی مسجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما شیراز رویداد ملی فهما محمد هاشمی سازمان بیمه سلامت بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رسول خزینی اظهار داشت  : پوشش درمان کلیه  بیمه شدگان صندوق  روستاییان تحت پوشش بیمه سلامت ایران و همچنین  پوشش بیمه  درمان بیمه شدگان مشمول 5 دهک اول درآمدی صندوق بیمه سلامت  همگانی ایرانیان در سال 1403 بصورت متمرکز در سامانه های الکترونیک این سازمان بصورت گروهی و غیر حضوری تمدید اعتبار گردید .
این مقام مسئول افزود : بیمه شدگان می توانند جهت اطلاع از اعتبار پوشش بیمه درمان خود از طریق سرشماری # 1666* اقدام نمایند .

 وی افزود:  متقاضیان پوشش بیمه درمان مشمول دهک های 6 تا 9 نیز جهت برخورداری از تخفیفات قابل توجه دولت محترم در پرداخت حق بیمه درمان ، میتوانند از طریق  سامانه  خدمات غیر حضوری به آدرس اینترنتی csp.ihio.gov.ir  مراجعه و نسبت به تمدید اعتبار بیمه نامه خود اقدام و از خدمات بیمه ای این سازمان برخوردار گردند . 
  
رئیس اداره بیمه گری و درآمد تصریح کرد  : بیمه شدگانی که به خدمات غیر حضوری این سازمان را دسترسی ندارند ، می توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد جهت تمدید اعتبار و و بهره مندی از خدمات بیمه ای این سازمان اقدام نمایند .

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود