Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تیم‌های استقلال و شهرخودرو به جای ایران باید در امارات مقابل نمایندگان کویت و بحرین میزبانی کنند.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود اعتراض تیم‌های ایرانی مبنی بر سلب حق میزبانی در داخل ایران، اعلام کرد که دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو با رقبای کویتی و بحرینی باید در امارات برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تصمیم AFC در حالی است که پیش از این قرار بود استقلال با الکویت در تهران و شهرخودرو با الرفاع در مشهد دیدار کنند اما AFC در تصمیمی جانبدارانه و غیرورزشی، حق میزبانی را از تیم‌های ایرانی سلب کرد. AFC دوشنبه ۳۰ دی پیشنهاد کرده بود که دیدارهای پلی‌آف نمایندگان ایران در قطر برگزار شود که با مخالفت ایرانی‌ها روبرو شد.
در ادامه، سه‌شنبه شب کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه تصمیمات غیر ورزشی، این بازی‌ها را به خاک امارات منتقل کرده است. البته این احتمال وجود دارد که کشور قطر میزبانی از تیم‌های ایرانی را نپذیرفته باشد.
نکته جالب‌تر این است که به نظر می‌رسد AFC به درخواست تضمین ایران برای برگزاری دیدارهای مرحله گروهی و بازی برگشت تیم‌های ایرانی در خاک ایران هیچ اشاره ای نکرده و احتمالا قصد ندارد چنین تعهدی بدهد.
اکنون باید دید تیم‌های ایرانی که دوشنبه در نامه‌ای به AFC اعلام کردند که به هیچ وجه حاضر به میزبانی در خارج از ایران نیستند و از حق میزبانی خود کوتاه نمی‌آیند، چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهند داشت. برچسب ها: کنفدراسیون فوتبال آسیا

منبع: خرداد

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی را درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده «آمیا» به شدت محکوم کرد.

کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی بیان کرد: ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد که از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران! کد خبر 847048 برچسب‌ها ایران و اسرائیل آرژانتین خبر ویژه ایران و آرژانتین

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی اعتباری ندارد
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد