Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی ضمن انتقاد به سطح فنی پایین رقابت‌های بین‌المللی کشتی پهلوانی گفت: سطح رقابت‌های به‌قدری پایین است که نه قابل پخش و نه قابل دفاع بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سومین دوره مسابقات بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از روز گذشته در خراسان شمالی آغاز شد که در دومین روز، ورزشکاران کشورهای حاضر در بخش کشتی پهلوانی به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌هایی که با سطح بسیار ضعیف و غیرقابل‌دفاع آن باعث شد تا انتقادات افراد بسیاری به این بخش از مسابقات بیان شود.

یاسر تقی زاده در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد درباره وضعیت نامناسب فنی کشتی پهلوانی اظهار کرد: از همان ابتدا به شیوه انتخاب افراد برای مسابقات کشتی پهلوانی اعتراض خود را اعلام کرده بودیم و اکنون نیز نسبت به سطح مسابقات به‌شدت اعتراض داریم.

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی نحوه انتخاب کشتی گیران پهلوانی را غیر کارشناسانه دانست و افزود: اگر تیمی از محلات بجنورد و خراسان شمالی برای این مسابقات جمع شده بودند، قطعاً سطح فنی بسیار بالاتری را به نمایش می‌گذاشتند.

وی سطح پایین این رقابت‌ها را باعث زیر سؤال رفتن زحمات برگزارکنندگان مسابقات بیان کرد و ادامه داد: این اتفاقات و نحوه رقابت بین افراد حتی قابلیت پخش از رسانه ملی را نداشت و جای هیچ‌گونه دفاعی نیز از آن وجود ندارد.

تقی زاده در انتها از تمام تلاش‌ها برای حضور نفرات مستعد خراسان شمالی در این رقابت‌ها خبر داد و گفت: با هیات انتخاب و مدیران فنی جلسات متعددی برگزار شد تا از استعدادهای خراسان شمالی برای این رقابت‌ها استفاده شود و درحالی‌که کشتی گیران پهلوانی خراسان شمالی دارای مدال‌ها و عناوین برتر کشوری بودند اما هیچ‌کدام از آنان را برای حضور در این مسابقات راه ندادند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رقابت خراسان شمالی کشتی پهلوانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد