Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:42:54 GMT

سردار شهید سلیمانی فراجناحی بوده است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۷۶۲

سردار شهید سلیمانی فراجناحی بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین بابایی شامگاه سه شنبه در مراسم رونمایی از یادمان نامگذاری مجتمع تحقیقاتی تولیدی جهاد دانشگاهی بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جویبار با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی متکی به هیچ جناح خاصی در کشور نبوده است، اظهار کرد: ایشان دانش خود را به علم نافع تبدیل کرد، علمی که توانست میلیون‌ها نفر را از جنگ نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این سردار بزرگ پیش از آنکه یک فرد نظامی باشد، یک سیاستمدار و دلسوز نظام بود که انسان‌ها را از مهلکه نجات می‌داد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه به کشته شدن بیش از میلیون‌ها استاد دانشگاهی و محقق توسط آمریکا در عراق اشاره کرد و گفت: در تسلط نظامی آمریکا در کشور همسایه عراق بخش اعظمی از اساتید علمی این کشور جان باختند.

سردار بابایی با اعلام اینکه کسی که وارد جهاد می‌شود نباید نگاه منفعت طلبانه ای داشته باشد، افزود: نداشتن تعریف و تمجید از دیگران و تلاش مستمر و شبانه روزی از دیگر راه‌های رسیدن به جهاداست که باید مد نظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: دانشگاه برای یادگاری نیست، بلکه جایی برای تحقیق است و امروز دستاوردهای دانشگاه زمینه ساز پیشرفت کشور بوده است.

کد خبر 4831924

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حسین بابایی سپاه کربلای مازندران سردار سلیمانی بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان بوشهر شهرکرد سردار سلیمانی ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «رفیق الصالحی» نماینده فراکسیون پارلمان الصادقون تاکید کرد که سخنان «النا رومانسکی» سفیر آمریکا در بغداد به مثابه مداخله آشکار این کشور در امور داخلی عراق است.

وی افزود: باید فوراً یک موضع گیری ملی یکپارچه علیه سفیر آمریکا و اخراج وی از عراق اتخاذ شود.

الصالحی تصریح کرد: رومانسکی به شدت شأن عراق، ملت و دولت این کشور را پایین آورده است. ما نسبت به پیامدهای تحرکات سفیر آمریکا بر حاکمیت عراق هشدار می دهیم.

«عباس المالکی» فعال سیاسی عراقی نیز روز گذشته تاکید کرد که سفارت آمریکا در بغداد به دنبال گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق و اجرای پروژه های مخرب خود است.

وی افزود: مخالفت آمریکا و انگلیس با تصویب قانون مبارزه با فحشاء در عراق به این دلیل انجام می شود که واشنگتن از انحرافات اخلاقی به عنوان وسیله ای برای اجرای سیاست های خود در برخی کشورهای منطقه از جمله عراق استفاده می کند.

پیشتر نیز «علی جابر التمیمی» کارشناس مسائل حقوقی عراق تاکید کرد که «النا رومانسکی» سفیر آمریکا در بغداد قانون‌های بین المللی را در خصوص این کشور نقض کرده است.

وی افزود: سفیر آمریکا در امور داخلی عراق به ویژه تصویب قانون مبارزه با فحشاء دخالت می‌کند که بدین ترتیب مفاد توافقنامه امضا شده میان بغداد و واشنگتن را نقض کرده است.

کد خبر 6094024

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی