Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@12:51:20 GMT

هندبال ایران مغلوب نایب قهرمان جهان شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۸۱۱

هندبال ایران مغلوب نایب قهرمان جهان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت‌های جهانی، تیم ایران در دور دوم مسابقات و در مرحله یک چهارم نهایی در گروه دوم با تیم‌های قطر، کره جنوبی و کویت هم گروه شده است. هندبالیست‌های کشورمان در دومین مسابقه این مرحله سه شنبه شب اول بهمن ماه به مصاف تیم قطر دارنده عنوان نایب قهرمانی جهان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان علیرضا حبیبی نیمه اول این دیدار را در حالی با برتری ۱۳ بر ۱۱ پشت سر گذاشتند که در ابتدای بازی قطری‌ها پیشتاز میدان بودند. با وجود بازی خوب و نزدیک تیم ایران، تیم قطر توانست با نتیجه ۳۱ بر ۲۵ برنده این دیدار حساس باشد.

تیم ملی هندبال مردان ایران اولین بازی خود در این مرحله را با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ برابر کویت میزبان بازی‌ها پیروز شده بود. هندبالیست‌های کشورمان پنجشنبه شب در سومین و آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کره جنوبی خواهد رفت. با این برد و باخت ثبت شده، پیروزی برابر کره جنوبی می‌تواند ایران را راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها و دریافت جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ قاهره مصر کند.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت‌های جهانی از ۲۶ دی الی هفتم بهمن ماه در کویت برگزار می‌شود.

کد خبر 4831926

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی هندبال ایران مسابقات هندبال قهرمانی آسیا علیرضا حبیبی کره جنوبی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان جام تختی یحیی گل محمدی والیبال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور

دریافت 18 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6097453

دیگر خبرها

  • امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!
  • تیراندازان ایران از صعود به مرحله نهایی باز ماندند
  • تقدیر از قهرمان تاریخ‌ساز یخ‌نوردی جهان
  • صعود اسکواش باز خوزستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور