Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قبادی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیله سوار عنوان کرد: در دهه فجر امسال ۲۱ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد تومان در شهرستان بیله سوار افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی برای تبیین خدمات و اقدامات دولت در بخش‌های مختلف بوده و لازم است مسئولان در این ایام خدمات ارائه شده را به اطلاع مردم برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بیله سوار تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر حضور فعال داشته باشند چرا که باید ارتباط با مردم در این ایام بیش از پیش تقویت شود و همچنین باید کارگروه‌های مختلف از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای برگزاری این برنامه‌ها استفاده کرده و به اجرای برنامه در مساجد و مناطق روستایی توجه ویژه ای صورت گیرد.

قبادی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بیله سوار تمهیدات و فرایندهای لازم در شعبه‌های مختلف اندیشیده شده تا مردم که ولی نعمتان انقلاب هستند به راحتی بتوانند در شعب اخذ رأی حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات سالم و پرشور همکاری کنند، افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در کنار انجام وظایف قانونی خود، بی طرفی و پرهیز از ورود فعالیت‌های تبلیغاتی و انتخاباتی را رعایت کنند.

فرماندار بیله سوار با بیان اینکه دشمن از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای ناامید کردن مردم استفاده می‌کند، تأکید کرد: حداقل کاری که باید در این شرایط انجام دهیم این است که ما هم از تمام ظرفیت‌ها در ارائه گزارش خدمات و پاسخگویی به دغدغه‌های مردم بهره بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی روح همدلی و اتحاد را در کشور زنده و باعث تحکیم وحدت بین مردم و مسئولان شد، عنوان کرد: سردار سلیمانی متعلق به همه آحاد است، اخلاص شهید سلیمانی باعث شد شهادت پاداش مجاهدت‌های او شود و مسئولان نیز باید اخلاص این شهید را سرلوحه امور خود قرار دهند.

قبادی با بیان اینکه اصابت موشک‌های سپاه به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق هیمنه و ابهت آنان را در منطقه در هم شکست، گفت: راهپیمایی سراسری در حمایت از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر اتحاد و انسجام مردم در حمایت از آرمان‌های اصیل موجود را به جهانیان نشان داد.

کد خبر 4831917

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار بیله سوار حسن قبادی دهه فجر بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان بوشهر شهرکرد سردار سلیمانی ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی