Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@04:00:46 GMT

ضرورت راه اندازی مرکز مقابله با تروریست در کشور

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۳۴۳۵

ضرورت راه اندازی مرکز مقابله با تروریست در کشور

نجفی نژاد گفت: آمریکایی ها خود مرکز تروریست هستند اما مرکز مقابله با تروریست را راه اندازی کردند و پیشنهاد می کنم چنین سازمانی در کشور شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی نجفی نژاد» شامگاه امروز (سه شنبه یکم بهمن) در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و یاران وفادارش در جمع اساتید استان گلستان اظهار کرد: یکی از تحلیلگران خارجی بیان می کند که شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی منجر به وحدت در ایران شد که سابقه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ادامه داد: تاریخ نشان خواهد داد که این شهید قاسم سلیمانی چه بود و ابعاد و خدمات آن برای ما در عرصه تاریخ ملموس خواهد شد.

 

نجفی نژاد متذکر شد: حاج قاسم سلیمانی جوان روستایی که شاید در بسیاری از مجامع فرصت رشد نداشته در مکتب دفاع مقدس پرورش می‌یابد و رموز جنگ و جهاد را فرا می گیرد و ایثارگری و ازخودگذشتگی را در کالبد خود شکوفا می کند و به فرماندهی لشکر می رسد.

 

وی گفت: پس از هشت سال دفاع مقدس مسئولیت سپاه قدس به حاج قاسم سلیمانی واگذار شد، در چند سال گذشته کمتر کسی می دانست که سپاه قدس چه فعالیت و تأثیری دارد ولی پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی نقش سپاه قدس آشکار شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ابراز داشت: شهید قاسم سلیمانی تأثیرگذاری زیادی در منطقه داشت و آمریکایی ها را وادار کرد که این شخصیت را ترور فیزیکی کنند ولی غافل از آنکه با شهادت حاج قاسم سلیمانی راهش جاودانه خواهد شد.

 

نجفی نژاد یادآور شد: آمریکایی ها مرکز تروریست هستند ولی مرکز مقابله با تروریست راه اندازی کردند و پیشنهاد می کنم که چنین سازمانی در کشور شکل بگیرد و از اقدامات تروریستی منطقه جلوگیری کند.

 

وی گفت: در سال ۲۰۱۸ «سازمان سی تی سی» مرکز مقابله با تروریسم بیان کرده که در سالهای اخیر ایران قدرت خود را در منطقه گسترش داده و این یکی از موفقیت های بی نظیر ایران است و معمار این موفقیت سردار قاسم سلیمانی است.

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: این سازمان بیان می کند که بدون تردید قدرتمندترین ژنرال منطقه خاورمیانه سردار قاسم سلیمانی است و این قدرت برگرفته از مکتب اسلام و اهل البیت (علیه السلام) است.

 

نجفی نژاد ابراز داشت: مرکز بین المللی مطالعات استراتژیک یکی از معروف ترین مراکز تحقیقاتی است و کتابی تحت شبکه نفوذ ایران در منطقه را به چاپ رسانده است و بیان داشته که ایران هزینه مخالفان (آمریکا) را در منطقه افزایش می دهد.

 

وی افزود: آمریکا به دنبال این است که ایران در منطقه نفوذ نداشته باشد ولی ایران با کمترین هزینه و امکانات به این مهم دست یافته است.

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان متذکر شد: فقدان سردار سپهبد قاسم سلیمانی برای ملت ایران بسیار سنگین است و راه شهید سپهبد قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت و ملت ایران اجازه نخواهند داد آمریکا در منطقه به اهداف شوم خود دست یابد.

 

نجفی نژاد با بیان اینکه باید به ابعاد وجودی سردار قاسم سلیمانی و سرمایه اجتماعی که در کشور به جا گذاشته، بپردازیم، یادآور شد: تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی با حضور میلیون ها نفر برگزار شد و اتحاد و انسجام را در کشور رقم زد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی مسجد فهما مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

دیگر خبرها

  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اقدام پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد برای مقابله با ریزگردها
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)